|
Yadis |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
tbp3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Februar-2012 kl. 21:52 |
Roder lidt med ovenstående program, pc, Synology og Dune B1 men er løbet ind i et par problemer:
Jeg troede at når det ellers kører som det skal så er navnet på en given film overtaget af en cover. Som det kører for mig pt så ligger der i mappen Bluray en undermappe som hedder Yadis og i den ligger så cover/info om nogle af de film der ligger i Bluray. Kan det første ikke lade sig gøre?
Mange af filmene er lavet i bdmv altså i hver deres mappe og filmene har ikke altid fået original titlen så derfor kan jeg godt forstå hvis Yadis ikke kan finde info om disse.
En del ligger som iso med original title fra skiven men stadigvæk er der ikke fundet info om ret mange af dem.
Kan man selv finde resten?
På forhånd tak
![]() |
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det den sidste nye version af yadis ?
Dem den ikke kan finde kan du højreklikke på og sige skift. Så får du muligheden for selv at finde coveret ved at søge. |
|
![]() |
|
tbp3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
Det skulle det være. 2,2
Ok jeg kan godt vælge skift ved dem hvor der er et udråbstegn og der finde den rigtige film men når jeg trykker "vælg" skriver den "videofil ikke fundet"
Dem hvor der er spørgsmålstegn ved kan jeg ikke vælge skift
|
|
![]() |
|
Synes ikke det ser ud til at man kan lægge trailere på? Er der en af de andre programmer man kan det i? |
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Og dem med spørgsmålstegn ligger stadig i mappen ? Jeg sletter nogle gange et par film men glemmer at trykke opdater i yadis og så står de med et rødt spørgsmålstegn.
|
|
![]() |
|
Ja for jeg startede først i går med yadis og tror der var mere end 10 med spørgsmålstegn
|
|
![]() |
|
Boffer24 det lyder til at du også bruger yadis så hvordan ligger dine cover? I en separat mappe eller der hvor filmene ligger? Synes ikke det kan passe at man først skal læse om filmen et sted og så finde den et andet sted?
|
|
![]() |
|
På mit netværksdrev har jeg lavet tre mapper.
Movies TV-shows Yadis Det fungerer uden problemer
|
|
![]() |
|
ok nu ved jeg ikke lige hvor spørgsmålstegnene er blevet af! men stadig mange med udråbstegn. Det er så de film som jeg har lavet som bdmv hvor yadis ikke kan finde videofilen skriver den. Spørgsmålet er om jeg er nødt til at lave dem om til ISO?
Ingen der kan fortælle hvordan man får filmenes navne skiftet ud med cover (se mit forrige indlæg)
Boffer24: Når du så går ind i Movies mappen ser du så cover eller bare titler?
|
|
![]() |
|
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
Det er meget normalt at den laver fejlen ved "ukendte" fil typer. Havde selv en del "gamle" AVI pakninger som den ikke kunne genkende før de blev konveteret :)
Morten |
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
![]() |
|
Tak for det svar men konverteret til hvad?
Overvejer at gå i gang med at konvertere mine bdmv til iso tror ikke der er andre muligheder
![]() |
|
![]() |
|
Jeg ser kun titler. Alle covers ligger inde i yadis mappen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |