|
Yadis |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
tbp3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ok det må man så leve med. Håber bare jeg kan finde cover til alle film så.
Og der er ingen af de andre programmer Zapitti mfl der kan gemme/vise trailer?
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Jeg forstår ikke at du ikke kan finde coveret ? Jeg har coveret til alle mine 400 film. Bevares nogle fandt yadis ikke automatisk men så trykkede jeg bare skift og søgte manuelt uden problemer.
Ved ikke med trailerne desværre :-( |
|
![]() |
|
tbp3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
Det kan jeg også men hvis det er en bluray film lavet som bdmv skal jeg selv vælge skift og finde den manuelt men så melder den "videofil ikke fundet" så derfor er jeg nok nødt til at lave dem om til iso for der kan den godt finde dem automatisk eller ved hjælp af "skift"
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |