recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yahoo toolbar - gå væk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYahoo toolbar - gå væk

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
daj72 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2006 kl. 17:25

jo jo... Det er Hijackthis jeg mener. Det er ingen ben i det; Omend det tager 1-2 timer at lave, men mails frem og tilbage.        &nbs p;         &nbs p;         &nbs p;      Du bliver vejledt hele vejen igennem af folk fra spywarefri. Du kan også besøge www.arlet.dk Han har også tjek på at læse en hijack-log. Og samtidigt får du jo så ryddet helt op på din maskine og fjernet al snavns, men mindre du selvfølgelig siger det kun er yahoo du vil af med.

(Systemgendannelsen er sidste elendige udvej, men en log skal nok løse dit problem)

Best Regards
Dan
Til top
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Februar-2006
Point: 442
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2006 kl. 17:35

Jeg bøjer mig i støvet daj72

Selvom jeg ikke forstår en fis af det du skriver om at det tager et par timer og man skal sende en log ind osv

Men nevermind, hovedsagen er at efter scanning  ca 2 min satte jeg flueben udfor det jeg ville have fjernet (Yahoo toolbar) - og vupti toolbaren er væk. Tak for hjælpen, den var stor

Til top
abacus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Februar-2005
Point: 491
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2006 kl. 00:17

Man kan faktisk blokere den ganske nemt.

Vælg funktioner i din browser, administrer dine tilføjelsesprogrammer, og vælg så det du ikke vil have vist.

MVH
Niels

Til top
daj72 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-August-2005
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2006 kl. 09:23

Jamen, det var da kanon. Uanfægtet at der sikkert var et af de andre gode tips der også havde virket. Men du ville have skidte væk og fik det!!!!!!

Og nu ved du næste gang du har fået snavs på maskine, hvis vira scanninger ikke har fjernet det, at en Hijackthis log er vejen frem. Meeeen det bør være kompetente øjne der kigger på den.  For din egen skyld.

Best Regards
Dan
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu