|
Yamaha 2030, nogen der ved lidt om frequency set? |
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Forfatter | |
rotelman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2010 Status: Offline Point: 209 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
i mit opsætning på en Yamaha RX-A1030... kort sagt hvis du kører med engelsk sprog så skal du ind i SETUP menu'en >> speaker >> Manual Setup osv... min står til 40hz
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Hvis jeg går ind i setup, under speaker, og så manuel setup, så har jeg ikke noget hvor jeg kan vælge herz :/
|
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Eller jo det har jeg, men kun for de andre, ikke subben!
|
|
|
|
![]() |
|
HDMI mellem den og min Zaptor boks er desværre også noget funky, det virker ikke helt optimalt, har du lign? Eller hvor har du tv fra? i så fald har du nogen problemer med HDMI cec med det?
|
|
|
|
![]() |
|
rotelman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2010 Status: Offline Point: 209 |
Ingen problemer med hdmi osv.
Under manual setup skal du (sådan var det også på min gl. Yamaha 7xx) - "under "manual setup" >> configuration >> "Bass cross over" Har du nyeste firmware? |
|
![]() |
|
YES du har helt ret :-)
Jeg har lige brugt en del tid på at download en 2030/3030 manual. Der er intet om cross over i den! SORRY... det er der åbenbart kun på de billigere modeller?? Jeg læser videre i manualen |
|
![]() |
|
Ved hver højtaler kan du vælge Large eller Small... ved small skulle du få en cross over freq. som default er 80 Hz ved small... så du skal/kan sætte det ved HVER højtalere... altså mere advanced end de små modeller :-)
|
|
![]() |
|
Ja har hentet den nyeste firmware, men ja, kan bare ikke finde en sådan indstilling!
Hvilke HDMI ting har du koblet til, og styret via HDMI control? Vi flytter snart, så slipper heldigvis for den møg boks til Zaptor...
|
|
|
|
![]() |
|
Tv over hdmi med ARC og CEC og desuden en blueray afspiller (denne har jeg dog disablet CEC på) + XBOX + PS3
Har du fundet cross over freq. ved SMALL højtaler indstillingen ? Redigeret af rotelman - 27-Februar-2014 kl. 21:03 |
|
![]() |
|
Jamen det kun mine rear jeg har som small? Der sætter man crossover efter, men du kan ikke klikke ind på subben her, og så evt. sætte den desværre... Ret mystisk!
|
|
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40545 |
Med Frobt sat tul Small, hvad så.? Ændrer det på noget. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Rasmus for helv***!! Du skal sætte ALLE højttalere til small! Og derefter sætter du cross over til den skillefrekvens du vil have. Receiveren sender så automatisk ALT under den frekvens til SUB'en.
Get it!? M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |