|
Yamaha 773 eller 820 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Snedsted ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-December-2013 kl. 09:21 |
Hejsa, kan se at begge er til en fornuftigt pris for tiden og lige passende til det budget jeg har sat. Men hvilken skal man vælge, der tænker jeg mest på lyd kvalitet, da de begge opfylder mine krav på div. features. De skal bruges sammen med Pana plasma tv, WD mediaplayer. Pana BD310 og en Dreamboks 800 HD
Mvh. Snedsted
|
|
![]() |
|
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en 820 til salg da jeg lige har investeret i Pioneer SC-LX77
Den er lige over et år gammel
|
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
![]() |
|
Snedsted ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
Hvor i landet befinder den sig.
|
|
![]() |
|
Hejsa
Jespermart har svaret på pm og jeg har bestilt en Yamaha A-820. God Jul & Godt Nytår.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |