recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yamaha A-820 Netforbindelse.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yamaha A-820 Netforbindelse.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yamaha A-820 Netforbindelse.
    Sendt: 19-Marts-2013 kl. 18:12
Hej
Kunne godt bruge lidt hjælp, har en Yamaha A-820 Receiver som jeg har købt Yamaha egen netforbindelse til
som hedder YWA-10. Jeg har krypteret trådløs net i huset, men den efterspørger ikke koden og jeg kan ikke finde nogen steder hvor man kan taste det ind. Har været igennem hele manualen, men der står ikke noget. Nogen der har en tilsvarende Yamaha receiver? Som ved hvordan.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2004
Sted: Sverige
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bimsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 18:51
Har du fuldt denne guide?

http://faq.yamaha.com/us/en/article/audio-visual/accessories/ywa-10_w/10305/7167

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 19:31
Nej jeg har brugt det der fulgte med ser lidt anderledes ud og langt mere omfattende, men jeg havde nok en mistanke om at den skulle i en pc først. Du får tak, det prøver jeg.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2013 kl. 15:22
Desværre virker det heller ikke af indlysende grunde idet netværkets password ikke efterspørges og der er tilsyneladende ingen steder hvor man kan taste det ind.
Hjælp !
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2013 kl. 16:50
Har fået det til at virke efter 3 timers hård kamp. Ikke noget logisk setup
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Lars_M Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2011
Sted: København, DK
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2013 kl. 17:45
Det ville måske være en idé at poste løsningen, i tilfælde af nogen løber på lignende problemer?
LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu