|
Yamaha A-820 Netforbindelse. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Marts-2013 kl. 18:12 |
Hej
Kunne godt bruge lidt hjælp, har en Yamaha A-820 Receiver som jeg har købt Yamaha egen netforbindelse til som hedder YWA-10. Jeg har krypteret trådløs net i huset, men den efterspørger ikke koden og jeg kan ikke finde nogen steder hvor man kan taste det ind. Har været igennem hele manualen, men der står ikke noget. Nogen der har en tilsvarende Yamaha receiver? Som ved hvordan. |
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du fuldt denne guide?
http://faq.yamaha.com/us/en/article/audio-visual/accessories/ywa-10_w/10305/7167 |
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
Nej jeg har brugt det der fulgte med ser lidt anderledes ud og langt mere omfattende, men jeg havde nok en mistanke om at den skulle i en pc først. Du får tak, det prøver jeg.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
Desværre virker det heller ikke af indlysende grunde idet netværkets password ikke efterspørges og der er tilsyneladende ingen steder hvor man kan taste det ind.
Hjælp ! |
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
Har fået det til at virke efter 3 timers hård kamp. Ikke noget logisk setup
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
Lars_M ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 179 |
Det ville måske være en idé at poste løsningen, i tilfælde af nogen løber på lignende problemer?
|
|
LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |