|
Yamaha BD-S671 - nogle erfaringer? |
Besvar |
Forfatter | |
Thomas_H
Super bruger Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-April-2012 kl. 22:10 |
Ok, så ville min Samsung BD-P3600 sgu ikke mere - pludselig ingen lyd, tog strøm fra og satte til igen, så døde den helt! Jeg græder egentlig ikke, for jeg synes virkelig der har været meget bøvl med utallige reset's og underlige ting, og jeg ville jo også gerne have en 3D afspiller ;) Jeg er træt af Samsung og synes også alle deres BD'er ligner billigt plastic. Jeg køber nok snart en Yamaha RX-V671 (eller 673 hvis den kommer), så jeg er jo blevet lidt lun på Yamaha's beskedne udvalg af BluRay afspillere. Nogen der har erfaring med denne: |
|
--
mvh Thomas H. - www.thhe.dk |
|
Thomas_H
Super bruger Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå, nu er den bestilt, sammen med RX-V671 - det var sgu ikke mange erfaringer der var.
Så håber jeg den holder mere end 2½ år |
|
--
mvh Thomas H. - www.thhe.dk |
|
siccio
Super bruger Oprettet: 21-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Hvad er din erfaring så nu med din nye Yamaha bd afspiller? Har kendt Yamaha på receiver området igennem 12 år. Og der er de ihvertfald i den gode halvdel af feltet, hvad angår byggekvalitet og fejl margin. Kunne da godt tænke mig en beskrivelse af deres bd afspiller, nu du tilsyneladende er en af de eneste der har en. Er den støjsvag,hurtig startende o.s.v? Skriv endelig din erfaring ned.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |