|
Yamaha CX-A5000 pre og 4K projektor |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||||
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1672 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Fik du så løst problemet?
|
||||
flex195
Super bruger Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nej han skrev aldrig tilbage... Det er også først d. 1/6 vi overtager det nye hus, da vi skal bo hos svigermor i en måned og samtidig have opmagasineret vores ting, køber jeg først projektor når vi flytter ind. Jeg er dog meget i tvivl om jeg skal gå efter en af de billige 4k projektor eller en Sony HD. Bliver det 4k prøver jeg med en HDfury avrkey og Xbox One X eller Apple tv4k som afspiller😊
|
||||
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design |
||||
dannisther
Bruger Oprettet: 09-Marts-2018 Status: Offline Point: 51 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvor i landet flytter du/i hen? Jeg har netop erhvervet mig Sony VW260ES hvis du vil se 4K i aktion :)
|
||||
flex195
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Tak for tilbuddet :) Vi har købt hus i Støvring. Hvor bor du henne af i landet og er du tilfreds med den Sony?
|
||||
Mvh Brian
||||
dannisther
Bruger Oprettet: 09-Marts-2018 Status: Offline Point: 51 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Fedt , tillykke med det :) Jeg er lige flyttet ud omkring Ballerup (København) Meega, Jeg er ikke super ekspert på det område, men jeg har svært ved at se, at jeg skulle kunne få en projektor der er bedre til de penge... :)
|
||||
flex195
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det lyder ikke så dårligt, jeg kommer desværre ikke til, at bruge de penge på en projektor :( kunne ellers være fedt ;)
|
||||
Mvh Brian
||||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |