|
Yamaha eller Denon ? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Yamaha har "neutral" lyd, hældende mod det varme. Og med god punch i bund og mellemtone..
M.v.h. |
|||
![]() |
|||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
||
Lige lidt off-topic: Om det er ProShop eller en anden butik, er sådan set ligegyldigt. I dit tilfælde er det en korrekt procedure butikken har foretaget, da selve emballagen ER en del af produktet. Det er også derfor Forbrugerklagenævnet ikke valgte at gå ind i sagen - for der er ingen sag. Hvad ville du have ProShop skulle gøre? Emballagen er jo ødelagt, og gensalgsværdien er lig nul eller med tab, da varen skal sælges som 'demo'. |
|||
![]() |
|||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4116 |
||
Det er ikke anderledes end her med receiveren. Hvis du pakker den ud, bryder du procuentens forsegling. Du ødeligger nok også nogle poser der er kisteret til. Så reelt kan receiveren ikke sælges som nu, da det vil kunne ses at den ar været i brug hos en anden kunde. Hvad proshop skulle gøre. Så må de sælge det som Demo. Jeg ved bare at jeg ikke har oplevet det samme hos andre leverandøre. Så derfor handler jeg ikke hps Proshop. |
|||
![]() |
|||
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 473 |
||
Så er der indkøbt og sat til. Det blev en Yamaha RX-A830 hos Komplett.dk til 3499 kr.
Lækkert at man kan afhente hos dem på Stamholmen i avedøre. Knap så lækkert at jeg ikke modtog den sms da den var klar til afhentning = vente en ekstra dag. Nå men i får lige mine første indtryk. Samlekvaliteten er ret fin til prisen. Metal drejehjul foran og en flot malet aluplade. Lækkert. Den skal stå i stuen så det skader ikke den er pæn. Stort og tydeligt display. Dejlig behagelig og ret detaljeret lyd i stereo. Kan også spille højt relativt uanstrengt. Samlet set vil jeg indtil videre give den en klar anbefaling. |
|||
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |