recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yamaha Reciever A3040 9.2 Atmos (Sort) solgt!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yamaha Reciever A3040 9.2 Atmos (Sort) solgt!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mor4thi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mor4thi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yamaha Reciever A3040 9.2 Atmos (Sort) solgt!
    Sendt: 23-Februar-2022 kl. 18:46
Yamaha Reciever A3040 9.2 (Sort)

Den er rigtig pæn og velholdt og spiller 100 % som den skal. Vejledende pris var 19.995,- Men sælger den brugt for 7500,-

Der medfølger desværre ikke original emballage og manual, da det er blevet smidt ud, men ellers følger alt andet tilbehør med.

Jeg sender den ikke, da den vejer en krig. Jeg vil sætte pris på en afhentning samt test af forstærkeren inden køb. Jeg bruger pt. et 7.2 Dolby Atmos setup der kan testes på. I er mere end velkommne til at tage egne UHD skiver med, og ellers har jeg også selv liggende 🙂 

https://www.whathifi.com/yamaha/rx-a3040/review

Bor i Tarm 6880

Redigeret af mor4thi - 02-Marts-2022 kl. 07:49
Til top
mor4thi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mor4thi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2022 kl. 07:49
Solgt!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu