|
Yamaha reciver går i demo på app |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mit bud er at den ikke er på nettet. Jeg havde samme problematik med min Marantz (indtil jeg fik Ubiquiti netværk). Klaus
|
|
pipper
Guld medlem Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2052 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når jeg går ind i indstillinger i routeren kan jeg ikke se receiveren, tiltrods for at den på tv'et skriver at den er connectet. |
|
denmike
Bruger Oprettet: 14-November-2011 Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå, jamen så ved du hvorfor det ikke virker. (Receiveren har ikke netforbindelse) Til den anden, hvor IP skifter en gang imellem: Sæt den dog op til fast IP. |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan den være connected til et andet netværk? Måske naboens?
|
|
007
Bruger Oprettet: 12-December-2016 Sted: Midtjylland Status: Offline Point: 91 |
Funktioner
Tak(0)
|
@ denmike. Det vidste jeg ikke at man kan lave fast ip adresse så det må jeg prøve at rode med. Tak for info
|
|
denmike
Bruger Oprettet: 14-November-2011 Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige købt en rx-a880 og den kan i hvert fald køre med fast IP. Det kan din gamle model formentlig også. Stort set alt udstyr kan sættes op med fast IP.
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken router har trådstarter?
Korrigere mig lige, jeg er desværre ikke netværks haj selv om jeg har et ældre Cisco certifikat. Hvis man skal gøre det rigtig og vil køre både med tildeling af statisk ip og DHCP. En fast ip til f.eks. sin receiver, så skal den til pågældende ip vel være/ skal kunne reserveres i routeren til receiver'en. Eller at man laver f.eks. laver en Lan opsætning f.eks. DHCP server med start 192.168.1.20 - slut 192.168.1.254 Så er der mulighed for 18 statiske ip'er med start fra 192.168.1.2 Som tildeles/ konfigureres i routeren til hver enkel enhed. |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Gump
Super bruger Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man skal selvfølgelig tildele en ip der er på det pågældende netværk. Yderligere vil det være en RIGTIG god ide at tildele en ip uden for den range som dhcp serveren tildeler af, ellers risikerer man flere enheder med samme ip. Og så vil jeg da foreslå at tildele en fast ip på receiverens mac adresse i routeren. Dvs routeren tildeler en bestemt ip når receiverens mac adresse melder sig. Dette gøres nemmest inde i routeren når receiveren er tilsluttet. |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4111 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet at genstarte din router?
Du skal på din router kunne se de enheder der er forbundet til din router og hvilke ip-adresser de har fået.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |