|
yamaha rx-a2020 - problemer med at stream FLAC |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Di Gio ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2007 Status: Offline Point: 91 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-April-2013 kl. 16:27 |
Hej
Min kammerat har købt sig en yamaha rx-a2020, fantastisk iøvrigt, MEN. Der jeg ville streame musik via forstærkeren fra hans server kan den ikke afspille FLAC filer. wav og mp3 filer afspiller den fint. Den finder ikke engang filerne. nogen der har oplevet det før?
|
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen problemer her på min Yamaha RX-V1067,min afspiller dem via Twonky media server version 7.0.13 fra min Qnap TS-119P II
Redigeret af jugglerq - 08-April-2013 kl. 16:39 |
|
![]() |
|
Okay...
Vi har bare delt en map på hans pc. så står den som server på hans tlf. men det burde da ik have noget med det at gøre
|
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
Jeg bruger aldrig min PC til deling, men jeg prøvede alligevel, jeg kunne heller ikke afspille Flac fra en delt mappe, men jeg har lige installeret Twonky media til Windows 7 på min PC og så virker det.
jeg håber at det hjælper jer. |
|
![]() |
|
PHN2 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 142 |
Også her virker 1067 fint; med Serviio medieserver software.
|
|
PS5, Oppo 203 som preamp, NCD/zappulse effektblok, 7.1 DIY ht. Sony 65" oled.
|
|
![]() |
|
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
DLNA serveren du bruger skal understøtte .flac.
|
|
![]() |
|
Super.... Det må vi Prøve
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |