recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - yamaha rx-a2020 - problemer med at stream FLAC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

yamaha rx-a2020 - problemer med at stream FLAC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Di Gio Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Marts-2007
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Di Gio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: yamaha rx-a2020 - problemer med at stream FLAC
    Sendt: 08-April-2013 kl. 16:27
Hej

Min kammerat har købt sig en yamaha rx-a2020, fantastisk iøvrigt, MEN.

Der jeg ville streame musik via forstærkeren fra hans server kan den ikke afspille FLAC filer. wav og mp3 filer afspiller den fint.
Den finder ikke engang filerne.

nogen der har oplevet det før?
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2013 kl. 16:39
Ingen problemer her på min Yamaha RX-V1067,min afspiller dem via Twonky media server version 7.0.13 fra min Qnap TS-119P II

Redigeret af jugglerq - 08-April-2013 kl. 16:39
Til top
Di Gio Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Di Gio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2013 kl. 16:45
Okay... 

Vi har bare delt en map på hans pc. så står den som server på hans tlf. men det burde da ik have noget med det at gøre
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2013 kl. 17:25
Jeg bruger aldrig min PC til deling, men jeg prøvede alligevel, jeg kunne heller ikke afspille Flac fra en delt mappe, men jeg har lige installeret Twonky media til Windows 7 på min PC og så virker det.
jeg håber at det hjælper jer.
Til top
PHN2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Point: 142
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PHN2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2013 kl. 17:36
Også her virker 1067 fint; med Serviio medieserver software.
PS5, Oppo 203 som preamp, NCD/zappulse effektblok, 7.1 DIY ht. Sony 65" oled.
Til top
Andersss Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2011
Sted: Brønshøj
Point: 579
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2013 kl. 18:24
DLNA serveren du bruger skal understøtte .flac.
Til top
Di Gio Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Di Gio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2013 kl. 19:15
Super.... Det må vi Prøve
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu