|
Yamaha - RX-A2020 VS Yamaha RXV 3800 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sterler ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 44 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Februar-2013 kl. 17:33 |
Hej...
Jeg har RXV 3800, Hvor meget er lydkvalitet forbedret til nye modeller ? Hvad får jeg oveni ? Hører også meget musik. Mvh Tommy
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har selv haft en RXV2700 som spillede på et SystemAudio 520 sæt og da jeg udskiftede den til en RX-V2065 fik jeg ikke noget løft i lyden ( tværtimod )
Jeg udskiftede modellen fordi jeg gerne ville have 2 HDMI udgange ( TV og Projektor ) De "gamle" modeller spiller bedre, der er mere kraft og dynamik i lyden. Men der er måske en bedre surround processor i de nye Jeg har så udskiftet den igen til en Aventage 1010 men også med andre højttalere så der bliver det lidt svært at sammenligne. Så umiddelbart vil jeg ikke skifte den ud, medmindre du også ønsker at alt HDMI skal gå igennem den. Du skriver ikke hvilke højttalere du benytter, men er du musik lytter med et par gode højttalere så behold RXV3800. Er du film nørd og ønsker god surround så er der måske en lille fordel i en ny.
|
|
![]() |
|
Sterler ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 44 |
Hej.
Jeg har 3 Dali helicon inwall som front. B&W pv1 sub. Dali phantom inwall baghøjtaler. Tror heller ikke jeg vil vinde meget- spurgt KT Radio som siger der er stor/ markant forskel til de nye ? Hmmmmm Mvh Tommy |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Kan du ikke låne en med hjem fra KT? Det er ret svært at sige om lyden vil forringes eller forbedres med en udskift. Men den vil helt sikkert blive ændret. Men hvem ved, om du rent faktisk vil kunne lige det. Nu er jeg selv af den overbevisning, at Yamahas varme lyd, sammen med Dalis neutrale/lyse lyd, er et rigtig godt match.
Jeg ser det dog selv som en kæmpe fordel, at jeg kan styre min Yamaha fra min smartphone. Men det afhænger meget af, hvad man bruger den til. Jeg bruger den til at tænde den fra og slå over på den rigtige ingen, når jeg vil høre musik fra mit Sonos.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |