recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yamaha RX-A2030 vs Yamaha RX V 3800
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yamaha RX-A2030 vs Yamaha RX V 3800

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 11:15
Oprindeligt skrevet af dpny dpny skrev:

Arh! Hop selv ned. Du ser spøgelser hvor ingen er.

Prøv at forholde dig til noget af det der kunne være interessant for læserne af recordere i stedet for at hive et eller andet ud som du kan sidde og være fornærmet over.

Det har ikke noget at gøre med at der bliver budt ind med et synspunk som ikke passer med mit verdensbillede. Sikke noget pladder at komme med. Jeg skriver bare at man ikke behøver blive ved med at finde på nye, stadigt mere indviklede, måder at forklare indlysende banaliteter som at man ikke behøver købe noget man som ikke har behov for. Hvis du vil fluekneppe mit uheldige valg af ordet intrigant så værsgo...

Jeg er sikker på at det er håbløst at overbevise dig om at det er dig selv der ikke fatter pointen, så det gider jeg ikke bruge mere tid på.

Oprindeligt skrevet af dpny dpny skrev:

Var det ikke mere interessant at nogen af jer fra branchen forsøgte at forholde sig til at Onkyo skriver i specifikationerne til deres nye recievere at vi kan forvente at 4k og Full HD i fremtiden bliver kodet med HDCP 2.2 og forholdt sig til at der de seneste år er blevet lovet at recieverne var kompatible med 4k, hvilket nu ser ud til at være en sandhed med ---meget--- kraftige modifikationer?

Det er vel Onkyo der skal svare på hvad de mener med det. Det er ikke i tråd med de oplysninger jeg har fra mine leverandører, og det er vel dét jeg må forholde mig til. Jeg rådgiver ud fra den viden jeg har på et givent tidspunkt, det er det eneste jeg kan forholde mig til. At jeg ikke gider diskutere det videre med specifikt DIG, fordi du har gjort det meget klart at du alligevel ikke mener jeg er oprigtig, er IKKE det samme som at jeg ikke forholder mig til problemstillingen, men jeg gider ikke længere gøre det i dette forum. Henvend dig til butikken hvis du vil høre min mening. EOD herfra.
Til top
Sterler Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sterler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 18:35
Hej.... I må meget undskylde, men er der ingen der kan svare mig omkring lyd / billede ???

Hold nu en god tone ;-))

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 18:44
Til almindelig stereolyd er det mit indtryk at du ikke vil opleve den store forskel.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu