|
Yamaha RX-A2030 vs Yamaha RX V 3800 |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg er sikker på at det er håbløst at overbevise dig om at det er dig selv der ikke fatter pointen, så det gider jeg ikke bruge mere tid på.
Det er vel Onkyo der skal svare på hvad de mener med det. Det er ikke i tråd med de oplysninger jeg har fra mine leverandører, og det er vel dét jeg må forholde mig til. Jeg rådgiver ud fra den viden jeg har på et givent tidspunkt, det er det eneste jeg kan forholde mig til. At jeg ikke gider diskutere det videre med specifikt DIG, fordi du har gjort det meget klart at du alligevel ikke mener jeg er oprigtig, er IKKE det samme som at jeg ikke forholder mig til problemstillingen, men jeg gider ikke længere gøre det i dette forum. Henvend dig til butikken hvis du vil høre min mening. EOD herfra. |
||
![]() |
||
Sterler ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 44 |
|
Hej.... I må meget undskylde, men er der ingen der kan svare mig omkring lyd / billede ???
Hold nu en god tone ;-)) |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19840 |
|
Til almindelig stereolyd er det mit indtryk at du ikke vil opleve den store forskel.
Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |