|
Yamaha RX-A3020 vs Denon AVR-4520 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tomcat27 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juli-2008 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Januar-2013 kl. 20:16 |
Ja, som overskriften skal min nuværende forstærker udskiftes.
Mine primære præferencer er surround og tv, samt en smule musik. Men fordelingen er nok 90% film og 10% musik. Jeg har mulighed for at anskaffe de 2 forstærkere til samme pris så det er ikke afgørende. Jeg er vant til lyden fra Denon, men har hørt meget godt omkring Yamaha´s advantage serie. Nogen der har kendskab til eller gode råd til hvad jeg skal vælge ? Jeg har ingen erfaringer med Yamaha´s YPAO rumkorrektion i forhold til Denon´ens Audyssey XT32. Stuen er på omkring 40-45 M2 og med lidt vanskelige forhold i form af trægulv, murede vægge på 2 sider og gips på de sidste 2. Forstærkeren skal selvfølgeligt drive B&W setup´et fra min signatur. og jeg forventer at der kommer 2 eller 4 B&W 685´ere mere på så jeg får 7.1 eller 9.1 Håber nogen kan komme med erfaringer eller lidt råd. Redigeret af Tomcat27 - 11-Januar-2013 kl. 20:18 |
|
Samsung UE55B7070
Samsung BD-E8500 Blu-ray med HDD Denon AVR-4520 Reciever B&W ASW610XP Subwoofer B&W DM683 front B&W HTM61 Center B&W DM685 Bag QED Silver anniversery kabler |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |