|
Yamaha RX-A820 - erfaringer efterspørges |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
UPDATE: jeg købte den sgu Min biotråd
Overvejende utroligt glad, og ja - den har parametrisk EQ, dog desværre ikke på subwoofer-udgangen det må være forbeholdt de dyrere/nyere modeller. @Potter - webinterface er faktisk ret smart, det eliminerer nemlig behovet for enten at tænde for projektoren eller tilkoble en anden skærm, så endnu en gang tak! Men, ved du tilfældigvis, hvad "Memory" parametrene under Volume-fanen kan bruges til?
|
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1105 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fedt Tillykke med den... Frank
|
||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lvl. er den volume som vil/ er default når AVR starter op. Men hvis du har lavet scener, så kan du også sætte din styrke af volumen individuelt på hver scene. Subwoofer trim er lidt af det samme, køre du med f.eks. 2 subwoofer hæves/sænkes de begge to. Men igen så kan subwoofer trim og justeres i en scene. Max lvl, her kan du sætte hvor meget du vil kunne går over/under 0db. som maks eller minimum. Jeg køre med scener og 2 forskellige pattern, og et mix af forskellige PEQ afhængig om det er stereo eller surround - Blu-Ray - TV Alm. tv. - ATV 4K.
|
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
Monsterslam
Guld medlem Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Skulle have set denne tråd tidligere,. Har en RX-A830 jeg gerne vil af med :)
|
||
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
@Potter - tak, men det jeg henviser til er dette: Måske har du ikke det samme, men der findes seks "Memory" knapper som åbenbart kan programmeres til at gøre et eller andet - men hvad mon? Vil hellere spørge, inden jeg bare prøver mig frem!
Den kunne sikkert godt have vakt min interesse, men jeg købte min i Sverige (hvor jeg bor) til en rigtig fin pris og på meget fordelagtige vilkår, så jeg er supertilfreds. Desuden har 830 intet ekstra jeg ville savne, ikke engang flere kræfter! RX-A820 vs RX-A830
|
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1413 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Pris?
|
||
Monsterslam
Guld medlem Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
PB sendt.
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |