|
Yamaha RX-A840 - godt valg? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mengisen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-December-2014 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-December-2014 kl. 22:34 |
Hej,
Jeg går i øjeblikket med kraftige overvejelser om at anskaffe mig en Yamaha RX-A840 surround receiver. Den ser ud til at kunne alt det jeg har behov for, samt være sikret med 4k opløsning til når der engang står et sådan tv i stuen. Men, jeg har ikke den store forstand på standarder etc, og vil lige sikre mig at jeg ikke køber et produkt, der evt alligevel står om lidt og ikke kan bruges på f.eks 4k standarden pga f.eks noget den ikke understøtter af "sjove ting" når man ser eksempelvis på beskyttelse af media/indhold ? Er der nogen der har noget viden omkring noget jeg skal være opmærksom på eller klar over ifm denne her model? :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |