recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yamaha RX-V1700 eller Harman Kardon 245?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYamaha RX-V1700 eller Harman Kardon 245?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ivanovich Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2007
Status: Offline
Point: 103
Direkte link til dette indlæg Emne: Yamaha RX-V1700 eller Harman Kardon 245?
    Sendt: 07-Februar-2007 kl. 17:18
Hej, jeg er på HIFI-jagt. Har fået et godt tilbud på en AVR 245 for 5,1k men kan se at Yamahaen sælges nogle steder for omkring de 6k og kan umiddelbart se at den nok har en stor fordel med HDMI 1.2 og opskalering op til 1080p og deinterlacing. Men hvor godt er opskalering? Og er det noget man skal gå efter? Jeg går ud fra billedkvaliteten kan svinge alt efter hvor godt det er lavet, eller er opskalering simpelthen bare opskalering?
Men på den anden side er jeg bange for at Yamaha med denne receiver prøver at lokke med features og måske sparer på kvalitet? Derfor er jeg meget interesseret i at høre fra folk der har hørt de to eller har en af dem. Og i det hele taget folk der kan sige noget om det :D
Det kan jo også være at det er helt tovligt at købe nu og i stedet skulle man vente til HDMI 1.3??? Jeg vil gerne have noget jeg kan bruge i flere år og stadig være glad for det...

På forhånd tak

Ivan



Redigeret af Ivanovich - 07-Februar-2007 kl. 17:19
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu