|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||||
DjonDjoe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2004 Status: Offline Point: 266 |
![]() Sendt: 01-Oktober-2010 kl. 08:24 |
||||
Jeg sad egentlig og kiggede på Onkyo TX-SR608, men så vidt jeg kan se, kan den ikke tage component ind og sende det ud via HDMI.
Det jeg går efter, er kun at have ét HDMI-kabel fra receiveren og op til TV'et og dermed sætte alle enheder til receiveren i stedet, som så opskalerer til 1080p og sender billedet videre til TV'et over HDMI. Kan Yamaha RX-V667 dette? Og Denon AVR 1611/1911? |
|||||
![]() |
|||||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
||||
Onkyo TX-SR608 kan opkonvertere ![]() ![]() ![]() |
|||||
![]() |
|||||
DjonDjoe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2004 Status: Offline Point: 266 |
![]() |
||||
Hvad betyder dette så:
http://www.us.onkyo.com/model.cfm?m=TX-SR608&class=Receiver&p=f Redigeret af DjonDjoe - 01-Oktober-2010 kl. 09:01 |
|||||
![]() |
|||||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
||||
Dårlig info på deres website ![]() Men jeg vil anbefale dig, at kigge på en europæisk side fra Onkyo f.eks. onkyo.de, da der kan være forskel på modellerne i USA og Europa. Kigger du i manualen fra USA har den dog også opkonvertering: ![]() Selv TX-SR 578 kan opkonvertere (den mindste model fra Onkyo som kan). Redigeret af Hans j - 01-Oktober-2010 kl. 09:07 |
|||||
![]() |
|||||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
![]() |
||||
Kig på den sidste side i manualen og du kan se hvad der kan konverteres: |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Hmm ok, så manglende
Component Video Upconversion må betyde at det ikke kan konvertere et 720p component input og sende det videre via component som 1080p. Component 720p kan dog sagtens opskaleres til 1080p og sendes via HDMI. Takker, så tror jeg, at jeg vælger den 1000 kr billigere Onkyo fremfor Yamaha! Redigeret af DjonDjoe - 01-Oktober-2010 kl. 10:48 |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |