recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yamaha vs Onkyo valg af indgang
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yamaha vs Onkyo valg af indgang

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2012 kl. 12:14
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:


Jeg indstiller HDMI1 med HDMI audio - holder SCENE1 knappen nede og kan se at den gemmer.
Så skifter jeg til SCENE2 går ind og vælger HDMI1 og vælger ANALOG1 og holder SCENE2 knappen nede så den gemmer.

Jeg er ked af hvis jeg tager fejl og du taber ansigt overfor din chef, måske kan 671'ern ikke programeres sådan

Men når jeg gemmer Scene indstillinger så sikfter jeg ikke til knappen først. Du kan evt. bruge knap 1 øverst ( HDMI 1 ) tryk på den og vælg din lyd indput. OG FØRST NU trykker og holder du Scene knappen nede.

Jeg har lige prøvet på min egen Yamaha og det virker fint, hvis det ikke virker så sælg den.

Den nye som du køber skal der være 2 HDMI udgange på, så er du fri for Switch'en
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2012 kl. 12:16
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Og der er ikke - som jeg foreslog - en ekstra HDMI-udgang på den HDMI-boks?
 
M.v.h.

Og som Henrik B her spørger om, hvad er det for en HDMI switch boks ?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu