recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YAMJ kun på andre end Popcorn Hour?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYAMJ kun på andre end Popcorn Hour?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
baloo55 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 314
Direkte link til dette indlæg Emne: YAMJ kun på andre end Popcorn Hour?
    Sendt: 06-Juli-2011 kl. 21:33
Jeg er ved at være træt af min PlayonHD Mini og er på udkig efter noget nyt og bedre. Jeg har set Youtube videoer med PCH og YAMJ og det ser ret fedt ud. Jeg har prøvet YAMJ(light) på min POHD, men mangler baggrundsbilledet når man klikker ind på filmen. Jeg overvejer at købe PCH a-210/c-200 bl.a. for at få denne fede feature (og streaming af DTS/Dolby HD lyd). Samtidig er jeg lidt i tvivl, for der er vel nyere og bedre medieafspillere derude et sted? Jeg har lige invisteret i et VT20 3D tv og vil gerne, hvis det er muligt, at få en medieafspiller som kan tage 3D .iso filer!?!

Nogen som kender nyere/bedere alternativer til PCH som har den "rigtige" moviejukebox, eller tilsvarende eller er PCH stadig Kongen?

Mvh.
Baloo55
Til top
baloo55 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2011 kl. 08:25
Er det ikke korrekt at PCH kan lave DTS DH lyd?
Mvh.
Baloo55
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4808
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2011 kl. 15:04
Nej...

PopCorn Hour 2xx modeller kan *videregive* DTS *HD* lyd til en ekstern receiver via HDMI. Den kan ikke selv lave det...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
baloo55 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2011 kl. 21:39
Ja, det var også det jeg mente Smile Tak for svaret.
Mvh.
Baloo55
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2011 kl. 12:22
Hej,

Må man hører hvorfor du er træt af minien. Har den selv, og er vel egentligt kun software delen jeg er træt af, og så, at det aldrig lykkedes mig at få yamj til at virke ordenligt til den.
Til top
baloo55 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2011 kl. 09:15
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Hej,

Må man hører hvorfor du er træt af minien. Har den selv, og er vel egentligt kun software delen jeg er træt af, og så, at det aldrig lykkedes mig at få yamj til at virke ordenligt til den.
Netop pga dine to argumenter er jeg træt at POHD Mini! Det og så at den ikke kan spille DTS HDMA.
Mvh.
Baloo55
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2011 kl. 16:10
Oprindeligt skrevet af baloo55 baloo55 skrev:

Hej,

Netop pga dine to argumenter er jeg træt at POHD Mini! Det og så at den ikke kan spille DTS HDMA.

Har så "heldigvis" ikke brug for at kunne spille DTS HDMA endnu, mangler lydudstyr til at kunne det, så kan heldigvis bruge den endnu med mede8er softwaren. Lad hører hvad du finder på i stedet, og hvordan det virker i forhold til :)
Til top
baloo55 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2011 kl. 23:16

Oprindeligt skrevet af baloo55 baloo55 skrev:

Hej,

Har så "heldigvis" ikke brug for at kunne spille DTS HDMA endnu, mangler lydudstyr til at kunne det, så kan heldigvis bruge den endnu med mede8er softwaren. Lad hører hvad du finder på i stedet, og hvordan det virker i forhold til :)
Jeg har prøvet mede8er FW men synes den blev meget ustabil. Jeg har også haft problemer med at spiller mkv filer med høj bitrate over netværk (kablet). Mest af alt savner jeg en fed movie jukebox, så det ender nok med en Popcorn Hour A-210. Jeg synes iSkin ser rigtig smart ud. Man kan bladre gennem sin filmsamling på sin iPhone/Pad med covers og beskrivelser og trykke start og så starter filmen på fladskærmen LOL
Mvh.
Baloo55
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2011 kl. 17:36
har også luret på a-210 til næste opdatering af systemet herhjemme..
Til top
baloo55 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2011 kl. 00:06
Nu har jeg været ejer af PCH A-210 i en uge. Det er lidt med blandede følelser. Den kan rigtig mange ting, men det kræver godt nok at man gider bruge en del tid på det og så er det sku lidt besværligt at få alle de mange ekstra features til at virke.
Mvh.
Baloo55
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2011 kl. 10:16
hvordan er nemhed og hastighed kontra minien?
Til top
baloo55 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2011 kl. 23:46
Nemheden er vel ok, når den først er sat op. I dag fik jeg installeret iSkin på den og det virker ganske fint. Hastigheden er vel også ok. Jeg tror det som har overrasket mig mest, er at min POHD MINI er en simpel boks til afspilning, men PCH A-210 føles som en lille computer med masser af muligheder, men ligså meget arbejde. Og så føles det lidt ligsom at arbejde med Windows 95 igen, da jeg i sin tid lærte om computere og software: Man føler man starter på bar bund og lærer langsom ved at læse og eksperimentere med sagerne. Jeg synes bestemt ikke PCH er for alle. Den kræver sin tid og tålmodighed, men belønningen kommer så i sidste ende.
Mvh.
Baloo55
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu