|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kristian1204 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() Sendt: 18-April-2010 kl. 17:53 |
Hejsa,
Jeg har virkelig brug for hjælp, men min hjerne vil ikke rigtigt i dag... Jeg forsøger trods halsbetændelse og 40 i feber at få min YAMJ til at se nogenlunde ud... Det lykkes ikke... Jeg havde brugt Yanfoe inden jeg kører bat-filen som opretter index-filen, det vil sige at alle mine film havde poster.jpg, fanart.jpg og en nfo-fil så troede at alt var ok. Efter databasen var oprettet ser jeg at der nu findes en mappe som hedder Jukeboks, som indeholder nogenlunde de samme filer, bortset fra at ca. halvdelen af filmene er enten HELT forkerte eller mangler lidt eller meget... Nu troede jeg så at jeg f. eks. med Yanfoe kunne redigere i dette, men jeg kan ikke se at der sker noget... Det eneste som opdateres er de filer som ligger i selve film-mappen...? Er der nogen, som kan gennemskue hvad jeg gør galt eller har et lille tip? Mvh. Kristian Redigeret af Kristian1204 - 18-April-2010 kl. 18:06 |
|
![]() |
|
klund ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Når du har redigeret filerne med Yanfoe skal du manuelt selv køre YAMJ før at der dannes en ny jukebox med de opdaterede informationer, billeder mv. |
|
![]() |
|
Kristian1204 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() |
Hej klund,
Er det "My_YAMJ.cmd" du mener..? Jeg forstår det ikke, for jeg havde allerede inden jeg kørte dette opdateret alle film med både poster og fanart med Yanfoe... Jeg prøver igen.. Tak. Mvh. Kristian |
|
![]() |
|
klund ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Yayman kører automatisk YAMJ efter den har scrappet informationer fra nettet. Når du anvender Yanfoe skal du selv efterfølgende aktivere YAMJ for at opdatere informationer i biblioteket Jukbox. Jeg har brugt Yamj GUI til at sætte mit system op med de rigtige stier (det kan være rigtig svært at gennemskue) og den danner en bat fil som hedder My_YAMJ og den trykker jeg bare på og så kører det.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok, jeg har også brugt Yamj Gui og det virker såmænd også fint... bortset fra at ca. halvdelen af filmene er helt forkerte.
Jeg forstår ikke hvad du mener med at jeg skal aktivere YAMJ efter Yanfoe, men det jeg har gjort er at køre Yanfoe og opdatere billeder, fanart mv. og så derefter kørt My_YAMJ. Det virker bare som om at der slet ikke hentes noget fra det som er lavet med Yanfoe. Det som der er lavet med Yanfoe ligger i selve film-mapperne under hver film. Jeg vil prøve med Yayman, men kan pludselig ikke få det til at virke. Hvad er din "library file location" og din "properties file"? |
|
![]() |
|
![]() |
Min property file ser sådan her ud. Mine film ligger på en NAS og jeg har en PCH A100 uden harddisk. På min pc har jeg oprettet et map til biblioteket Video (drev V)på min NAS som indeholder 2 underbiblioteker Movie og TV series. Grunden til at jeg har delt det op er at jeg pt. eksperiementerer lidt med Ember Media Manager.
<!-- Library file generated by Omertron's GUI Config -->
<!-- YAMJ GUI Config v0.51 --> <!-- http://mediaplayersite.com/YAMJ_GUI_Config --> <libraries>
<library>
<path>V:\Movies</path> <playerpath>file:///opt/sybhttpd/localhost.drives/NETWORK_SHARE/video/Movies/</playerpath> <exclude name="sample,tmp/,temp/,RECYCLER/,RECYCLE.BIN/"/> <description>DS1010</description> <prebuf></prebuf> <scrapeLibrary>true</scrapeLibrary> </library> <library>
<path>V:\tv-series</path> <playerpath>file:///opt/sybhttpd/localhost.drives/NETWORK_SHARE/video/tv-series/</playerpath> <exclude name="sample,tmp/,temp/,RECYCLER/,RECYCLE.BIN/"/> <description>Ds1010-TV</description> <prebuf></prebuf> <scrapeLibrary>true</scrapeLibrary> </library> </libraries>
|
|
![]() |
|
![]() |
hmmm... Jeg har nøjagtig samme setup (jeg har dog "børnefilm, HD og DVD samt Diverse, som undermapper) og har også brugt YAMJ GUI, men mit MY_Library ser således ud:
<!-- Library file generated by Omertron's GUI Config --> - <!-- YAMJ GUI Config v0.51 --> - <!-- http://mediaplayersite.com/YAMJ_GUI_Config --> - <libraries> - <library> <path>\\\\DISKSTATION\video</path> <playerpath>file:///opt/sybhttpd/localhost.drives/NETWORK_SHARE/Film/</playerpath> <exclude name="sample,tmp/,temp/,RECYCLER/,RECYCLE.BIN/" /> <description /> <prebuf /> <scrapeLibrary>true</scrapeLibrary> </library> </libraries> Har du selv skrevet resten? Måske forklarer det hvorfor Yayman ikke kan starte. Jeg bliver afkrævet "library file location" og "properties file"... Redigeret af Kristian1204 - 18-April-2010 kl. 19:58 |
|
![]() |
|
![]() |
Ember Media Manager er ret cool :)
Så må jeg se om jeg kan få opdateringerne med... Cool hvis jeg kan smide alle ungernes tegnefilm ind som "sets" |
|
![]() |
|
![]() |
Nej jeg har ikke selv skrevet resten :-). I YAMJ GUI skal du trykke add når du har tilføjet et biliotek og så tilføje et ekstra bibliotek hvorefter du trykker save når du har tilføjet dem alle. Ja Ember Media Manager er et ret lækkert prgram. Man skal bare huske at det ikke er lavet til NMT men til XMBC og man skal skal huske at sætte de rigtige parametre rundt omkring. Der skulle være nogle problemer med tv-serier, men dem er de vist ved at løse så tv-serier også vil virke med YAMJ.
|
|
![]() |
|
![]() |
hmmm... Jeg har ikke flere biblioteker?
Jeg har added "video" (som jo indeholder de førnævnte undermapper) og "music" Når jeg bruger yamj gui er det eneste jeg kan vælge i "rullegardinet" video eller musik. .... Ikke desto mindre, så finder programmet jo alle min film... Det er bare det at de er mere eller mindre ubrugelige, når der er alt fra tysk, fransk og italienske titler med lige pludselig :) Jeg må prøve at ændre dem manuelt. Jeg har lige lavet en 10-15 stk, så jeg vil prøve at køre My_YAMJ igen :) |
|
![]() |
|
![]() |
Hmmm, det her er sgu da noget af en opgave... Lige før man ønsker sig en Xtreamer....
Nå spøg til side... Jeg kan sgu ikke få det til at virke ordentligt. Jeg har prøvet at opdatere med det resultat at jeg nu har flere covers og flere fanarts i mapperne? Nå men jeg har læst et sted at PCH er ligeglad med om det ligger i Jukebox eller i mapperne. Den vil bare tage den nyeste... Den tager bare ikke nogen.... Der registreres ikke nogen ændring i filerne og jeg har prøvet at rette i settings-filen til at "force overwrite" mv. Jeg har prøvet et andet skin med samme resultat, hvor filmene så dog bare overhovedet ikke kan afspilles! Samt at side 2 på hvilken som helst genre ikke virker.... Hmmm... Det er sgu lidt langhåret Er der muligt bare at lave 2 kategorier? Børnefilm og "resten" :) Kristian |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |