Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Kejserjorn
Super bruger
Oprettet: 12-April-2007
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 309
|
Emne: YAMJ & YAYMan Sendt: 11-Juni-2010 kl. 16:50 |
Hej alle,
Jeg roder og roder med min nye c-200, og har efterhånden fået YAMJ op at køre.
Men jeg får ikke rigtig info fra IMDB på alle mine film, og at omdøbe dem alle, eller lave .nfo filer til dem alle, synes jeg simpelthen virker for tåbeligt. Så derfor leger jeg nu lidt med YAYMan, som virker fornuftigt til formålet.
Jeg har fået det sat rigtigt op (tror jeg), og kan ændre covers på filmene, men det er også det eneste jeg kan, og jeg vil jo meget gerne have muligheden for at ændre til den rigtige IMDB info.
Nogen der har erfaringer, eller som kan guide mig lidt på vej?
/Kejserjorn
P.S. Er Networkedmediatank.com nede? Jeg har ikke kunnet komme derind de sidste par dage....
|
 |
tobiasl
Guld medlem
Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Point: 820
|
Sendt: 11-Juni-2010 kl. 21:48 |
Networkedmediatank.com viker fint her og angåne filmne så laver jeg bare nfo tager ikke så lang tid og så funker det bare derefter køre jeg dem genmen med Yanfoe for selv af vælge cover og og fan art og indre beskrivelse af filmne til dansk
|
 |
voegel
Bruger
Oprettet: 12-Maj-2010
Point: 120
|
Sendt: 14-Juni-2010 kl. 15:57 |
Der er nogle danske udbydere der har dns problemer.
Jeg kan ikke nå siden hjemmefra, men fint fra arbejde.
Hvis du vil have yamj til at virke optimalt, er der ingen vej udenom at lave nfo'er eller rename filerne.
Det nemmeste er klart at lave en nfo med samme navn som filen.
Eneste du skal putte i nfo'en er url til imdb.
|
Samsung LE46A966
Pioneer VSX-921
Jamo S606 HC3 sæt
Popbox V8
D-link DNS-323 nas with funplug
D-link dir-655 XTREME N router
Ubuntu 9.10 64bit, Intel Core 2 Duo 2.2Ghz, 2GB DDR2 RAM, 6 TB
|
 |
Dylmer
Bruger
Oprettet: 18-Januar-2008
Point: 173
|
Sendt: 19-Juni-2010 kl. 13:03 |
Jeg bruger Ember media manager til at "scrappe" mine film med.. Den henter info, covers, fanart osv som man kan vælge imellem.. Der kan man også selv ændre i plot osv. for filmene.. Dog kikser det for et par enkelte film covers engang imellem med den, har endnu ikk helt fundet fejlen.. Snakker om ca 2-5 film ud af 80..
Det bedste ved den er at det er gratis...
|
 |
Kejserjorn
Super bruger
Oprettet: 12-April-2007
Sted: Silkeborg
Point: 309
|
Sendt: 19-Juni-2010 kl. 13:16 |
Tak for jeres svar. Jeg bruger YanFoe nu i stedet, og det virker perfekt
|
 |
tobiasl
Guld medlem
Oprettet: 08-Oktober-2005
Point: 820
|
Sendt: 20-Juni-2010 kl. 10:59 |
Dylmer skrev:
Jeg bruger Ember media manager til at "scrappe" mine film med.. Den henter info, covers, fanart osv som man kan vælge imellem.. Der kan man også selv ændre i plot osv. for filmene.. Dog kikser det for et par enkelte film covers engang imellem med den, har endnu ikk helt fundet fejlen.. Snakker om ca 2-5 film ud af 80..
|
har du prøvet af lave info til de film der kikser ?
|
 |
Dylmer
Bruger
Oprettet: 18-Januar-2008
Point: 173
|
Sendt: 03-Juli-2010 kl. 12:19 |
tobiasl skrev:
Dylmer skrev:
|
har du prøvet af lave info til de film der kikser ? |
Nej det har jeg ikk, men har vist fået det til at virke.. Det ser ud til det var noget med nogle xml filer som var nyere end covers osv... Men nu kører det og har fået det sat op i "Dynamic YAMJ" med NMT server.. ;-)
|
 |