|
YAMJ |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dirtyjones ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2011 Sted: Helsingør Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Januar-2012 kl. 14:47 |
Hej Alle
Mit problem startede for ca 1 mdr siden, efter jeg lagde nogle nye film over på min PCH-C200, som jeg har gjort 1 million gange før! Men når den ligges ind i YAMJ, og den køre programmet YAMJ Snapshot 2,6 R2814, vil den ikke registrerer de nye film ordenligt. Den ligger cover på dem, det fungere fint, men baggrunds billede vil den ikke. Den kommer med fejlmeddelelse: java.lang.stringindexoutofboundsexeption: String index out of range: -38 Og jeg har intet ændret ved min påsætning. Jeg kan se at der en opdateret udgave af YAMJ R2904, meeen skulle det ændre ved noget..? Hvad kan der være galt her..? er der nogen der har prøvet dette..? please help, det er yderst frustrerende. hilsner Jonas
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |