|
YAPO til Yamaha receiver |
Besvar |
Forfatter | |
Avenue
Super bruger Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 394 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Oktober-2019 kl. 18:14 |
Spørg mig ikke hvorfor, men af ukendte årsager har jeg fået smidt min lyd kalibrering væk til min Yamaha receiver :(
Min kammerat har en lydkalibrerer, som jeg kan låne. Han har dog en Denon receiver, men har det nogen betydning for den kalibreringen? Jeg har ikke lyst til at bruge 250 kr. på en ny YAPO, da den kun skal bruges denne ene gang, da jeg har flyttet mine højtalere længere op.
|
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du vil ikke få retvisende resultater ved at bruge en Denon mikrofon.
De tilhørende mikrofoner er ofte af dårlig kvalitet, hvilket der kompenseres for i receiveren. Dette forudsætter at det er den rigtige mikrofon da man ellers kompenserer for noget forkert og får en skæv måling til følge.
|
|
Avenue
Super bruger Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 394 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så det skal være en Yamaha mikrofon? Og skal den ligeledes være fra samme model?
|
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, skal være Yamaha. Om det skal være samme mode, må du nok forhøre Yamaha om. Ved ikke om de bruger samme mikrofon til alle deres receivere/processorer.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |