|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | |
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 698 |
![]() |
Her er lige min top 3. Lost er helt klart den bedste serie der er lavet
![]() 1. Lost 2. Langt fra Las Vegas (en god klassiker) 3. Prison Break |
|
![]() |
|
Djaz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() |
Jeg har en gammel gammel klassiker. I Danmark hed den "Mytteri i Rummet" på engelsk går den under navnet "Blakes 7" Den er mega kult og 20 år gammel. Ved ikke hvor mange ville synes den er fed nu. Men det var helt i top det er 100 % Min kæreste ville nok vælge som det her: |
|
![]() |
|
Tobias_P ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
Rigtig mange gode forslag. Synes helt klart Damages fortjener at blive nævnt. http://www.imdb.com/title/tt0914387/ Visuel utrolig smuk film, og i min bog fuldt på højde med BOB.
|
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
Helt klart Tegneserie er det helt klart South Park det er superp |
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
|
MC_Disko ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 651 |
![]() |
det er helt klart Heroes Smallville Prison Break og Langt fra Las Vegas som jo er en klassiker |
|
![]() |
|
Spytman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Lost Heroes Simpsons South Park Prison Break My Name Is Earl |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24792 |
![]() |
smallville stargate sg1/ atlantis lost heroes ncis prison break kunne blive ved. jeg køber mig også fattig i de serier. bare synd der er flere man ikke kan få, med dk tekst. bla. smallville og stargate sg1 efter sæson 5. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
piloten ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
Klart LIFE ON MARS genialt plot med en politimands der bliver kørt ned og foretager øjensynligt en tur fra 2006 til 1973 hvor han skal leve sit liv videre på politistationen nylig overført fra en anden by. Fed musik fra perioden med Sweet, David Bowie (titelsang), etc.. Vandt Emmy award i 2006 for første sæson og vandt i går over Forbrydelsen med endnu en Emmy statuette. Købt ved sendit.com for ca. £14 pr stk inkl. fragt og eksl. DK tekster, men brugbare og for mig nødvendige GB tekster (Manchester engelsk) |
|
Med venlig hilsen
Piloten Pio LX5090H(isf), Onkyo TX-NR905, Oppo BDP-83m.chip,Yousee 3126, PS3 250, System Audio 1750, 720AV, 705, Sub175 |
|
![]() |
|
Commander ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 231 |
![]() |
Kunne da være en man skulle kigge efter.... |
|
Panasonic TH-42PX80E - Zaptor box - TviX 6500a HD -
pioneer vsx-ax3 - B&W DM603 - harbosub10 - Ps3 |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Ahh what to write, what to write..........
I ikke prioteret rækkefølge. Matador The Shield The Sopranos Band of Brothers Damages Rome Entourage Prison Break Klovn Forbrydelsen The Wire Frost 24 Kongen af Queens Sikkert misset et par stykker, men ellers ser jeg ikke så mange serier ![]() |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Af aktuelle serier må det helt klart være Prison Break, CSI:Miami og
Terminator - The Sarah Connor Chronicles. I nævnte rækkefølge men tæt forfulgt af hinanden. |
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
![]() |
Er bare nævnt i vilkårlig rækkefølge.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |