|
|
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | |
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
1. CSI Las Vegas 2. X-files 3. 24 timer 4. Californication. Et par af dem jeg ser, men de 4 er nok dem jeg har nydt mest. |
|
![]() |
|
saaroe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() |
I har glemt den bedste af alle!!!
2900 Happiness ![]() |
|
![]() |
|
Rekvium ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
1.NCIS |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Ja, og Røvbinson og Maj & Charlie... |
|
![]() |
|
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
|
|
OLED LG 55E6V, Yamaha YSP, Stofa etc.
|
|
![]() |
|
Lorentzen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
Friends |
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
I tilfældig rækkefølge:
Redigeret af fast2night - 26-November-2008 kl. 14:54 |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Tja.. tror mere det er en sinds-ting end en alders-ting. Jo yngre af sind jo bedre synes man vel om Miami som byder på rappe replikker, lækre damer og go' humor. Når det så er sagt så holder jeg lige så meget af at se CSI: Las Vegas som Miami - jeg har bare ikke fuldt med i Las Vegas - men god er den! Så jeg forstår ikke helt dit antiparti imod Miami men det behøver jeg jo heller ikke. Til gengæld er det mig en gåde hvordan man kan holde ud at se 90% af de andre serier du nævner... hehe. Sådan er vi vel så forskellige og det burde vel ikke udløse gåder, men af og til gør det jo alligevel. |
|
![]() |
|
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Family Guy American Dad Criminal Minds (min klare yngling blandt de mange kriminal-serier) Prison Break (hvornår besøger de Horsens Statsfængsel??) Two and a half Men og selvfølgelig DUM (de unge mødre
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
Kongen af Queens
|
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() |
kongen af queens two and a half men prison break Alias |
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() |
Havde lige glemt en , nemlig married with children ( vore værste år ) Al bundy er bare for god MVH |
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |