|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
![]() |
Den grønne mil 1000%
![]() |
|
![]() |
|
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
![]() |
Ingen tvivl ved mig |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Synes det er lidt svært at pege på en enkelt. Men Godfather trilogien vender jeg atter og atter tilbage til da den er 110% gennemført i skuespil, manus, klipning og musik.
![]() |
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
![]() |
Jeg har 1. Braveheart, 2. The Shawshank Redemption og 3. Den grønne mil
|
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
Sikke en masse seriøse film. også helt klart alle på min top... øhm... top meget kort!
Men de to film jeg kan se igen og igen er Dumb & Dumber og The Mask! Har begge på både vhs og dvd. Faktisk to DVD versioner af begge...! Og meget snart også på BD! |
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
High Fidelity
Ligesom MaXer har jeg det også sådan, at selvom der er mange langt mere seriøse film, jeg sætter pris på og anser for stor filmkunst, så er det ikke nødvendigvis dem, jeg ser igen og igen. Det er mere film som High Fidelity, Annie Hall, O Brother Where Art Thou, Wonder Boys osv. |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
alle starwars filmene og ringenes herre filmene. d:
|
|
![]() |
|
bhoejte ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Helt enig med MaXer, masser af seriøse film, men det er ikke dem jeg kommer tilbage til igen og igen...
For mig kan det nok ikke helt lade sig gøre at sige een ynglingsfilm, så det må blive dem jeg vender tilbage til igen og igen, og som altid bliver købt ind når - og hvis - de kommer på nye medier (VHS, DVD, BluRay...) Princess Bride My Man Godfrey Hudson Hawk Blues Brothers Fifth Element |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
Er også en af dem der har Shawshank på 1'eren, men tæt forfulgt af "Amelie" Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain
|
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
Oh ja, Fifth Element, den havde jeg lige uretfærdigt glemt! Den har jeg også på tre formater! Ser den konstant
|
|
![]() |
|
Mr. Pioneer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
Se7en/Fight Club. David Fincher rocks!!!
Men hvis jeg skule vælge en film jeg altid kunne se var det nok Die Hard 1, det er nok verdens bedste julefilm ![]() Redigeret af Mr. Pioneer - 24-November-2008 kl. 23:20 |
|
![]() |
|
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Matrix.
Analyserede den for nogle år siden på gymnasielt dansk/idehistorie A-niveau. Der er så meget i den film, og effekterne er rigtig lækre. Har bestilt dem alle på BD hos CDWOW - venter blot på at de kommer med posten. Og hvis jeg må komme med en #2 kan det næsten kun være Pulp Fiction. Nogle rigtige fede samtaler og ellers en lækker film. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |