|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |
XERYUS ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Pulp Fiction på BR
|
|
![]() |
|
Udmeldt ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Min yndlingsfilm er helt klart Jurassic Park med Band of Brothers lige i hælene selvom det er en serie!
Redigeret af Raptor - 25-November-2008 kl. 00:03 |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
Man On Fire...... Rykker i bollerne..... |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
Lorentzen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
Istedet for at skrive alle de "normale" yndlingsfilm som jeg er enig med andre i, nævner jeg dette: Hitchcock: Rear Window, North By Northwest, Psycho, Vertigo og Strangers on a Train Redigeret af Lorentzen - 25-November-2008 kl. 07:43 |
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() |
Som ovenstående skriver er jeg også enig i de fleste af de film I nævner, men kan lige tilføje lidt. Van damme : Bloodsport, Hard Target, Lion Heart, Universal soldier, nowhere to run, Timecop, Kickboxer Andre: The day after tomorrow, Con Air, Fast and Furious filmene og tilsidst Alene hjemme 1 og 2, som bare SKAL ses hver jul når de bliver vist i tv Redigeret af furious jt - 25-November-2008 kl. 07:49 |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
Puha der er mange at vælge imellem men hvis jeg skal pege på én film som for alvor i nyere tid har gjort indtryk på mig så er det Lord of the Rings. Ja jeg ser det som en film hvilket det også er - vor tids Godfather eller Star Wars Nu er jeg ikke så gammel, fra 80'erne /Halsted Redigeret af Halsted - 25-November-2008 kl. 08:12 |
|
![]() |
|
tobywan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Status: Offline Point: 406 |
![]() |
I tilfældig rækkefølge:
Vertigo Casablanca Lawrence of Arabia Schindlers List Close Encounters of the Third Kind Star Wars: A New Hope The good, the bad and the ugly Nuovo Cinema Paradiso (Mine aftener i paradis) Jeg er meget påpasselig med at dømme en film yndlingsfilm, før den har været ude nogle år. En yndlingsfilm skal også holde på samme niveau om 10, 20 eller 30år. Bevares jeg synes også Lord of the rings er uendeligt fede, men der skal altså bare meget til før de når samme niveau som en Lawrence of Arabia eller lignende |
|
Panasonic VT50 - B&W CMs2
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Hehe... Når andre kommer med mere end en vil jeg også komme med nogle skarpe forfølgere til min Scarface: |
|
![]() |
|
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Som sagt er der rigtig mange og vælge imellem. Hvis jeg skal vælge en, så er det HEAT helt klart en af de bedste film jeg har set. Fantastisk skuespil af Al Pacino og Robert De Niro
![]() |
|
|
|
![]() |
|
beauville ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
![]() |
Le Grand bleu er absolut en af mine favoritter
|
|
/Christian
'I stick my neck out for nobody' |
|
![]() |
|
Pittens ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 225 |
![]() |
Blade Runner så fåes det ikke meget bedre. Jeg har muligvis set filmen 30+ gange (alle versioner). Sidst jeg så den, var relancering i biografen. Så den en lørdag formiddag, for at undgå eventuelle larmende elementer, såsom andre mennesker :-p Vi var alt i alt 3 personer i sal 1 i Cinecity Århus, fornem forestilling! Har collectors edition kufferten i DVD format desværre, men har selvfølgelig købt 5 disc udgaven i BD som supplement, så det bliver den første film der skal ses :-) Har desuden flere forskellige mere eller mindre gode udgivelser på DVD og selvfølgelig de gode gamle VHS versioner :-p Både optaget fra TV og 3 originale VHS. Men igen, der er en stor række film der når den til sokkeholderen (flere er allerede nævnt Aliens saga, SW saga, LOTR trio mfl.), men så heller ikke mere :-p Redigeret af Pittens - 25-November-2008 kl. 09:38 |
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
Er helt enig i at Shawshank redemption er en fed film En film som jeg har set mange gange og som helt klart er en af mine favoritter er L.A. Confidential af Curtis Hanson. http://www.imdb.com/title/tt0119488/ Den seneste film som har gjort indtryk på mig er The Departed.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |