|
|
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | |
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
Ja, det var faktisk en fed VHS-box - og jeg nåede endda at få brugt den medfølgende rabatkupon til "The Alien Experience" på Picadilly Circus (London) ![]() Nå, min top 5 pr. d.d. - i tilfældig orden: - Aliens (1986) - North by Northwest - Moulin Rouge - Shawshank Redemption - Psycho /Nils Redigeret af nbu001 - 25-November-2008 kl. 14:19 |
|
|
|
![]() |
|
Djaz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() |
Ud fra hvad jeg kan læse er mange gode film meninger. Men ikke en eneste har en kærlighedsfilm på programmet. Så det vil jeg gerne lige tilføje, selv om jeg ikke er en tøs blev jeg alligevel rørt. The Notebook Ud over det kunne jeg rigtig godt lide filmen Crash. Nogen der har set dem ? |
|
![]() |
|
Henrik Nygaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
![]() |
Uden tvivl Fight Club - og nu må den altså gerne snart komme på BD!
|
|
![]() |
|
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
Jeg har da skrevet "Moulin Rouge" (se lige over dit indlæg). Det må da siges at være en kærlighedsfilm (og en musical + drama) ![]() /Nils Redigeret af nbu001 - 25-November-2008 kl. 16:09 |
|
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24792 |
![]() |
helt klart star wars og indiana jones. de kan altid ses.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
MasterK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Status: Offline Point: 96 |
![]() |
Unforgiven... DET ER en klassiker, de har sendt den på TCM, så den er god nok
![]() ![]() Million Dollar Baby.... Jeg græder sku som et barn hver gang jeg ser den, det MÅ sku betyde at filmen er god. Begge film har en fin morale, og holder stadig 100% |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
vi mangler da en film serie - tilbage til fremtiden
![]() |
|
![]() |
|
bony ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 357 |
![]() |
Af andre film som ligger højt på min personlige liste, udover "Requiem for a dream" og "Memento", finder man titler som:
"The big Lebowski" "Profondo Rosso" "Chakusin Ari" (One Missed Call = Den japanske version selvfølgelig) "Cry Baby" "Edward Scissorhands" "Rescue Dawn" "3:10 to Yuma" "Hauru no ugoku shiro" (Howl's moving castle) "Sen to Chihiro no kamikakushi" (Spirited Away) "Eternal sunshine of a spotless mind" "Crash" .. og mange, mange flere. Det er et meget svært spørgsmål må man sige. Det var slet ikke til at stoppe igen når man først var kommet i gang med skriveriet. ![]() EDIT: Det gik lige op for mig at jeg havde glemt den, måske vigtigste, af mine yndlingsfilm, "The nightmare before christmas". Redigeret af bony - 25-November-2008 kl. 19:59 |
|
—
|
|
![]() |
|
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
"Se7en"
Den ondeste thriller, der nogensinde er lavet...og den bedste.
"What's in the fucking box??????"
You don't wanna know Brad! |
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|
![]() |
|
BUGz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2008 Status: Offline Point: 290 |
![]() |
Pioneer PDP-LX5090
|
|
![]() |
|
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
Uden tvivl |
|
![]() |
|
Zagadka ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
At dømme efter mine stemmer på IMDb må svaret findes mellem disse 6 film som alle har opnået den højest mulige bedømmelse af 157 bedømte film.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |