Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
alyz
Guld medlem
Oprettet: 07-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 683
|
Emne: Yousee - Alle krypterede kanaler væk ? Sendt: 06-Marts-2009 kl. 09:06 |
Hej alle sammen.
Her til morgen var alle de krypterede kanaler væk, jeg kan kun se DR1, DR2, TV2 osv.
Jeg kører med VMC, TV-pack, hacked dll og hele baduljen.
Jeg har kunnet se alle kanaler inkl. HD kanalerne. Og jeg har haft digitalt tv i ca 1 mdr.
Jeg ringede så til Yousee og hun fortalte, at mit program kort slet ikke var registreret. Og at kortet var helt åbent den første måneds tid indtil kortet blev registreret og begrænset til de kanaler, som jeg faktisk betaler for.
Del del var jeg sådan set godt klar over, men spørgsmålet er så som følger:
Er den manglende registrering fordi, at jeg aldrig har haft kortet i Yousee's digitale Sagem boks ?
Og ydermere, hvis ovenstående er forklaringen: Skal jeg så have Sagem boksen frem (og smide kortet deri), hver gang Yousee laver en opdatering, for fortsat at kunne se de krypterede kanaler ?
Yousee's kundesupport sagde, at min sag var sat som haster, men hun kunne ikke love, at det blev idag at de ordnede problemet. Det vil sige intet tv i hele weekenden !! Jeg har nemlig kun trukket antennekabel til Mediacentret, ikke til TV, og kan derfor ikke bare sætte et antennekabel i tv og glo på analog tv, da kablet er for kort.
|
 |
alyz
Guld medlem
|
Sendt: 13-Marts-2009 kl. 08:58 |
alyz skrev:
Hej alle sammen.
Her til morgen var alle de krypterede kanaler væk, jeg kan kun se DR1, DR2, TV2 osv.
Jeg kører med VMC, TV-pack, hacked dll og hele baduljen.
Jeg har kunnet se alle kanaler inkl. HD kanalerne. Og jeg har haft digitalt tv i ca 1 mdr.
Jeg ringede så til Yousee og hun fortalte, at mit program kort slet ikke var registreret. Og at kortet var helt åbent den første måneds tid indtil kortet blev registreret og begrænset til de kanaler, som jeg faktisk betaler for.
Del del var jeg sådan set godt klar over, men spørgsmålet er så som følger:
Er den manglende registrering fordi, at jeg aldrig har haft kortet i Yousee's digitale Sagem boks ?
Og ydermere, hvis ovenstående er forklaringen: Skal jeg så have Sagem boksen frem (og smide kortet deri), hver gang Yousee laver en opdatering, for fortsat at kunne se de krypterede kanaler ?
Yousee's kundesupport sagde, at min sag var sat som haster, men hun kunne ikke love, at det blev idag at de ordnede problemet. Det vil sige intet tv i hele weekenden !! Jeg har nemlig kun trukket antennekabel til Mediacentret, ikke til TV, og kan derfor ikke bare sætte et antennekabel i tv og glo på analog tv, da kablet er for kort.
|
Nu er der så her til morgen gået en uge, og jeg kan stadig ikke se TV..
Jeg har været i kontakt med Yousee support hver dag siden sidste fredag. Deres svar er, at mit kort ikke er registreret endnu, og hver gang jeg ringer ind, kan hun/han se at de ikke er nået til mit kont endnu.
De forskellige supportere, jeg har snakket med har rykket for min sag, men intet er sket.
Igår blev jeg lovet, at supporterens supervisor ville ringe med til deres tasteafdeling, således at det ville blive lavet med det samme.
Men her til morgen virker det stadig ikke. Så jeg har ringet ind igen, og fik her at vide, at de ikke kunne trylle.
Desværre var jeg så dum, at trække alle kabler om, da jeg fik digitalt tv, så der ikke er antenne kabel til mit tv, da jeg så bare kunne se analog tv. Det vil sige, at jeg slet ikke kan se andet end DR, TV2 og DR2.
Hvad fanden sker der ???
|
 |
Benu
Guld medlem
Oprettet: 30-Oktober-2004
Point: 812
|
Sendt: 13-Marts-2009 kl. 09:22 |
Hej, har prøvet det samme, uanset hvad de lover - går der kage i den - få dem til at sende et nyt kort, det er det eneste de kan finde ud af - hvis dit kort har været slettet af deres registrering een gang så sker det igen, mit kort blev slettet 4 gange, men efter jeg fik nyt kort er der ingen problemer.
|
Den Ben
|
 |
vacDK
Super bruger
Oprettet: 14-Marts-2007
Point: 262
|
Sendt: 13-Marts-2009 kl. 09:22 |
Det tog også mig en måned uden tv da jeg fik yousee. Det kørte fint den første måned. men efter dette, så røg signalet. Det var så fordi at de ikke havde registreret mig. :(
Har så ikke haft problemer siden.. :)
|
Samsung LE40A656/676
Samsung HT-X715
Samsung SWA-4000
Samsung MR-00EA1
|
 |
alyz
Guld medlem
|
Sendt: 13-Marts-2009 kl. 09:31 |
vacDK skrev:
Det tog også mig en måned uden tv da jeg fik yousee. Det kørte fint den første måned. men efter dette, så røg signalet. Det var så fordi at de ikke havde registreret mig. :(
Har så ikke haft problemer siden.. :) |
Jeg kan ikke leve en måned uden tv, eller det vil sige, at det kan konen ikke.
Hun var ellers blevet glad for at bruge mediecentret, men lige nu er der mere fortvivelse end positivitet.
Jeg frygter, at det her kan betyde at hun vil have at jeg skrotter MCE'en og at vi går tilbage til Analogt TV - hvilket jeg ville blive meget nederen over.
Jeg har lige skrevet til Ekstra Bladet i håb om, at de vil tale min sag overfor Yousee. Pressen er efterhånden det eneste pressurmiddel, man kan bruge mod de store koncerner idag.
|
 |
alyz
Guld medlem
|
Sendt: 13-Marts-2009 kl. 10:02 |
Benu skrev:
Hej, har prøvet det samme, uanset hvad de lover - går der kage i den - få dem til at sende et nyt kort, det er det eneste de kan finde ud af - hvis dit kort har været slettet af deres registrering een gang så sker det igen, mit kort blev slettet 4 gange, men efter jeg fik nyt kort er der ingen problemer. |
Det lyder endnu værre end jeg havde frygtet. Jeg håber ikke det samme sker her.
Hvis det stadig ikke virker i aften, vil jeg prøve at få dem til at sende et nyt kort.
|
 |
vacDK
Super bruger
Oprettet: 14-Marts-2007
Point: 262
|
Sendt: 13-Marts-2009 kl. 10:14 |
alyz skrev:
Jeg frygter, at det her kan betyde at hun vil have at jeg skrotter MCE'en og at vi går tilbage til Analogt TV - hvilket jeg ville blive meget nederen over.
|
hehe.. det var dagens griner..  Så må du til at forklare din kone at tv signalet ikke har noget med mce'en at gøre. 
|
Samsung LE40A656/676
Samsung HT-X715
Samsung SWA-4000
Samsung MR-00EA1
|
 |
alyz
Guld medlem
|
Sendt: 13-Marts-2009 kl. 10:23 |
vacDK skrev:
alyz skrev:
|
hehe.. det var dagens griner..  Så må du til at forklare din kone at tv signalet ikke har noget med mce'en at gøre. 
|
Ja og jeg siger held og lykke til mig selv med det. Tror du helt seriøst på, at hunkøn forstår det ?? *LOL*
Konen til manden: "Iiiih, altså fjernsynet virker slet ikke. Det er alt dit computer-lort "..
In my case, så er det fordi hun ikke fatter en meter af IT, og mener at det er min skyld at hun ikke kan se alle hendes serier.
Redigeret af alyz - 13-Marts-2009 kl. 10:27
|
 |
Benu
Guld medlem
Oprettet: 30-Oktober-2004
Point: 812
|
Sendt: 13-Marts-2009 kl. 11:08 |
Få fat i et nyt kort og en ny kone. Tip når du kan optage igen, optag alle serier så har du noget at vise hvis signalet forsvinder igen, hun vil aldrig opdage at det er noget du har optaget.
|
Den Ben
|
 |
jonaspoulsen1
Bruger
Oprettet: 27-Maj-2007
Point: 54
|
Sendt: 13-Marts-2009 kl. 12:03 |
Hvorfor ikke gå ned i TDC shoppen og købe et kort der. Du kan købe det uden noget andet og har en formodning om at de virker med det samme. Det gjorde det hvert fald for mig. Så send det andet ind og sig det skal returneres....
|
 |
Harder
Bruger
Oprettet: 06-November-2006
Point: 198
|
Sendt: 13-Marts-2009 kl. 20:55 |
Jeg lytter lige med her. Jeg fik et kort i en TDC shop, men det var ikke aktiveret. Jeg har også fået at vide, at jeg skulle smide kortet i tv'et og så vil de aktivere via coaxial kablet(?!)
Det ville tage mellem 5 og 10 dage. Men?
|
Med venlig hilsen
Claus Harder
|
 |
alyz
Guld medlem
|
Sendt: 13-Marts-2009 kl. 21:31 |
Nu har jeg så hørt fra YouSee.
De har skrevet en mail til mig, hvor der står, at de har registreret mit kort...
Meeen. De har også skrevet, at min 'boks' skal registreres, og at jeg skal kontakte dem med serienummeret. Da jeg så kom hjem ringede jeg til dem for, at give dem det.
Supporteren sagde, at dette lød underligt, men modtog selvfølgelig serienummeret. Han sagde desuden at kortet IKKE var registreret.
Bare de kan finde ud af det.
Det virker stadig ikke, og mon der går en uge endnu ??
|
 |