recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee - Alle krypterede kanaler væk ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYousee - Alle krypterede kanaler væk ?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
alyz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 683
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2009 kl. 09:34

Så er der gået 14 dage og nu virker det pludselig. Jeg kan modtage digitalt tv via TDC's samsung boks.

Da jeg så pillede den fra og satte program kortet i VMC'en virkede det ikke. Øv, hvad nu ??

Så fandt jeg en firmware update til FloppyDTV kortet, det hjalp ikke. Så et par genstart og lidt tweaks, men intet hjalp.

Til allersidst prøvede jeg at pille cam'et ud og sætte det i igen mens computeren var tændt og det hjalp.

Nu kommer så 100.000 dollar spørgsmålet så: Jeg kan igen se alle kanaler, også TV1000, Canal+ osv...

Min første tanke var, at Yousee måske havde lavet en CTRL+A og godkend alt på alle deres manglende kortregistreringer pga. at de ikke kan følge med og kunderne er sure. Og de så senere retter til.

Men hvem ved, nu virker det i hvert fald, dog er Discovery HD begyndt at hakke, når man har set kanalen et par minutter og TV2 FILD HD fryser når man har kigget i 10 sek på den. Det er måske den Firmware Update jeg lavede på tv kortet ?

 

Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Status: Offline
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2009 kl. 10:49
Oprindeligt skrevet af alyz alyz skrev:

Så er der gået 14 dage og nu virker det pludselig. Jeg kan modtage digitalt tv via TDC's samsung boks.

Da jeg så pillede den fra og satte program kortet i VMC'en virkede det ikke. Øv, hvad nu ??

Så fandt jeg en firmware update til FloppyDTV kortet, det hjalp ikke. Så et par genstart og lidt tweaks, men intet hjalp.

Til allersidst prøvede jeg at pille cam'et ud og sætte det i igen mens computeren var tændt og det hjalp.

Nu kommer så 100.000 dollar spørgsmålet så: Jeg kan igen se alle kanaler, også TV1000, Canal+ osv...

Min første tanke var, at Yousee måske havde lavet en CTRL+A og godkend alt på alle deres manglende kortregistreringer pga. at de ikke kan følge med og kunderne er sure. Og de så senere retter til.

Men hvem ved, nu virker det i hvert fald, dog er Discovery HD begyndt at hakke, når man har set kanalen et par minutter og TV2 FILD HD fryser når man har kigget i 10 sek på den. Det er måske den Firmware Update jeg lavede på tv kortet ?

 

Den er gal med dit CAM...

Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
alyz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 683
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2009 kl. 10:59
Oprindeligt skrevet af Patriarken Patriarken skrev:

Oprindeligt skrevet af alyz alyz skrev:

Så er der gået 14 dage og nu virker det pludselig. Jeg kan modtage digitalt tv via TDC's samsung boks.

Da jeg så pillede den fra og satte program kortet i VMC'en virkede det ikke. Øv, hvad nu ??

Så fandt jeg en firmware update til FloppyDTV kortet, det hjalp ikke. Så et par genstart og lidt tweaks, men intet hjalp.

Til allersidst prøvede jeg at pille cam'et ud og sætte det i igen mens computeren var tændt og det hjalp.

Nu kommer så 100.000 dollar spørgsmålet så: Jeg kan igen se alle kanaler, også TV1000, Canal+ osv...

Min første tanke var, at Yousee måske havde lavet en CTRL+A og godkend alt på alle deres manglende kortregistreringer pga. at de ikke kan følge med og kunderne er sure. Og de så senere retter til.

Men hvem ved, nu virker det i hvert fald, dog er Discovery HD begyndt at hakke, når man har set kanalen et par minutter og TV2 FILD HD fryser når man har kigget i 10 sek på den. Det er måske den Firmware Update jeg lavede på tv kortet ?

 

Den er gal med dit CAM...

 

Hvad for et cam skal jeg så ud og have ? Jeg bruger det jeg fik fra MM-Vision, som vist nok er et ViaAccess.

Jeg har set i andre tråde, at der er blevet anbefalet Smith ?

Jeg har også i tråde låst, at det har noget med TV-pack at gøre, og ikke cammet ?

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu