|
yousee bland selv ? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||||||||||||||
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||||||||||
Jeg mener bare at når du har et kort, så har du også automatisk sagt ja til et Abonnement på on demand tjenesterne.
Men du må gerne undersøge det, kan jo være jeg tager fejl. Vil du komme tilbage med et svar ?
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
||||||||||||||
Jeps - skal nok komme tilbage.
Men hensyn til Abonnement på - on demand tjenesterne, så kan man jo ikke bruge dem på sit tv, men kun gennem en box - så det ville man da ikke kunne tage penge for det. - Men jeg ved et IKKE ( jeg er før taget i røven af yousee ). Lige nu er jeg igang med at læse yousee`s forum, der finder jeg da ud af en del jeg ikke vidste - gode og dårlige - blandt andet at man nu kan købe en box for 2000 kr :-))
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
||||||||||||||
YouSee's on demand-tjenester kræver YouSee Plus-abonnement, og derudover YouSee-boksen, som du vist allerede godt ved, er noget skrammel - den fungerer som vinden blæser til... Så lad være med at købe den.
Men Bland Selv-TV kan du godt bruge sammen med kort og modulet, som så hakkes i TV'et. Redigeret af turbo2 - 13-April-2014 kl. 20:37 |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
||||||||||||||
UUU - HA - jeg ville skam ikke undervære min box, den er kernen i min tilværelse som simiprof tv kigger - men min box er en mandag`s model med en del problemer - mens mange andre jeg kender overhoved ingen problemer har - men jeg køber nok en brugt engang.. ;-))
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
||||||||||||||
Nå Pony - jeg har snakkede med yousee og jeg har ret :-)) ( som altid ) Det er 100 kr. for et kort og ikke noget med 40 kr. pr mdr. ifølge dem, så må jeg jo stole på det.
Så det ser ud til at jeg er heldig med kun at slippe 100 kr for det hele - og det gør jeg gerne for der er en 7-10 af de kanaler i bland selv pakken jeg meget gerne vil have. Jeg syntes godt at yousee kunne have været mere tydligt om det her. jeg er sikker på at en del vil tænke - fint nu kan jeg få de kanaler jeg vil have - men så ikke lige er klar over at de 3 tv i børne værelse ikke virke mere før man lige slipper en 500 kr pr TV Nils Redigeret af Niller55 - 14-April-2014 kl. 09:07 |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
||||||||||||||
Er da glad for at du har ret.
Vil du gøre mig en tjeneste at holde øje med den regning du får på kortet om der står noget med Abonnement. NB. ved du hvordan de styrer forskellen på hvilket kort man har ?
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
||||||||||||||
+ du har ret mht. ekstra TV
Der er mange som ikke lige fanger den med at der skal købes ekstra kort til flere TV
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
||||||||||||||
Jeps - skal nok holde øje med regningen. ( gør jeg altid )
Næ det ved jeg ikke - men det kan vel ikke være så svært, der står vil bare at man kun har et med demand på - det hele ligge vel i stregkoden på kortet. Man kan jo altid tage sit kort med hvis man skal hen til en anden der kun har grundpakke og man gerne lige vil se f.eks. eurosport der, eller hvis man har sommerhus hvor man også kun har grundpakken der- OM det er lovligt, det ved jeg ikke..
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
||||||||||||||
Stregkode = Chip
Vedr. om du må tage kortet med: Side 20, punkt 3
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
||||||||||||||
Så er jeg i gang.. har lige fået en mail så du kan se at det ser rigtigt ud
Du har bestilt følgende:
Hvis du også har bestilt eller ændret et abonnement på kabel-tv, får du en separat bekræftelse af den ordre i et brev. Vi sender dit YouSee Ekstrakort til dig inden for 5 arbejdsdage (eller på den aftalte dato). Nu kan du snart se tv Har du brug for hjælp? Redigeret af Niller55 - 14-April-2014 kl. 09:59 |
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
||||||||||||||
Ja det ser jo rigtigt ud.
Men på mit hovedkort står der også
Men jeg får stadig en Abonnement afgift. Så hold lige øje med din regning om 3 mdr. Men indtil da, så god fornøjelse
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8648 |
||||||||||||||
Det er ikke korrekt. |
|||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |