recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - yousee bland selv ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

yousee bland selv ?

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2014 kl. 19:45
Jeg mener bare at når du har et kort, så har du også automatisk sagt ja til et Abonnement på on demand tjenesterne.

Men du må gerne undersøge det, kan jo være jeg tager fejl.

Vil du komme tilbage med et svar ?
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2014 kl. 20:22
Jeps - skal nok komme tilbage.

Men hensyn til Abonnement på  - on demand tjenesterne, så kan man jo ikke bruge dem på sit tv, men kun gennem en box - så det ville man da ikke kunne tage penge for det. - Men jeg ved et IKKE  ( jeg er før taget i røven af yousee ). Lige nu er jeg igang med at læse yousee`s forum, der finder jeg da ud af en del jeg ikke vidste - gode og dårlige - blandt andet at man nu kan købe en box for 2000 kr :-))
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2014 kl. 20:34
YouSee's on demand-tjenester kræver YouSee Plus-abonnement, og derudover YouSee-boksen, som du vist allerede godt ved, er noget skrammel - den fungerer som vinden blæser til... Så lad være med at købe den.

Men Bland Selv-TV kan du godt bruge sammen med kort og modulet, som så hakkes i TV'et.

Redigeret af turbo2 - 13-April-2014 kl. 20:37
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2014 kl. 20:49
UUU - HA  - jeg ville skam ikke undervære min box, den er kernen i min tilværelse som simiprof tv kigger - men min box er en mandag`s model med en del problemer - mens mange andre jeg kender overhoved ingen problemer har - men jeg køber nok en brugt engang.. ;-))
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2014 kl. 09:06
Nå Pony - jeg har snakkede med yousee og jeg har ret :-))  ( som altid ) Det er 100 kr. for et kort og ikke noget med 40 kr. pr mdr. ifølge dem, så må jeg jo stole på det.
Så det ser ud til at jeg er heldig med kun at slippe 100 kr for det hele - og det gør jeg gerne for der er en 7-10 af de kanaler i bland selv pakken jeg meget gerne vil have.

Jeg syntes godt at yousee kunne have været mere tydligt om det her. jeg er sikker på at en del vil tænke - fint nu kan jeg få de kanaler jeg vil have - men så ikke lige er klar over at de 3 tv i børne værelse ikke virke mere før man lige slipper en 500 kr pr TV

Nils

Redigeret af Niller55 - 14-April-2014 kl. 09:07
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2014 kl. 09:19
Er da glad for at du har ret.

Vil du gøre mig en tjeneste at holde øje med den regning du får på kortet om der står noget med Abonnement.

NB. ved du hvordan de styrer forskellen på hvilket kort man har ?
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2014 kl. 09:21
+ du har ret mht. ekstra TV

Der er mange som ikke lige fanger den med at der skal købes ekstra kort til flere TV
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2014 kl. 09:50
Jeps - skal nok holde øje med regningen. ( gør jeg altid )
Næ det ved jeg ikke - men det kan vel ikke være så svært, der står vil bare at man kun har et med demand på - det hele ligge vel i stregkoden på kortet. Man kan jo altid tage sit kort med hvis man skal hen til en anden der kun har grundpakke og man gerne lige vil se f.eks. eurosport der, eller hvis man har sommerhus hvor man også kun har grundpakken der- OM det er lovligt, det ved jeg ikke..
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2014 kl. 09:57
Stregkode = Chip

Vedr. om du må tage kortet med:

Side 20, punkt 3
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2014 kl. 09:57
Så er jeg i gang.. har lige fået en mail så du kan se at det ser rigtigt ud

Du har bestilt følgende:

Månedspris for det bestilte:

-   Ekstrakort

0,00 kr./md.

Månedspris for det bestilte i alt

0,00 kr./md.

Engangsydelser for det bestilte:

-   Oprettelse Ekstrakort

100,00 kr.

Engangsydelser for det bestilte i alt

100,00 kr.

Hvis du også har bestilt eller ændret et abonnement på kabel-tv, får du en separat bekræftelse af den ordre i et brev.

Vi sender dit YouSee Ekstrakort til dig inden for 5 arbejdsdage (eller på den aftalte dato). 
Du vil endvidere modtage din ordrebekræftelse med posten inden for en uge.

Nu kan du snart se tv
Når du har modtaget og installeret dit YouSee Ekstrakort, kan du indlæse dine tv-kanaler. Hvis du har bestilt Bland Selv kanaler kan du bruge netværks-id 111. Hvis du har bestilt Ekstrakanaler finder dem på kanalplads 100 og frem.

Har du brug for hjælp?
Vi har samlet en række informationer, så du kan komme godt i gang med YouSee Tv.

Redigeret af Niller55 - 14-April-2014 kl. 09:59
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2014 kl. 10:19
Ja det ser jo rigtigt ud.

Men på mit hovedkort står der også 

Månedspris for det bestilte i alt

0,00 kr./md.

Men jeg får stadig en Abonnement afgift.

Så hold lige øje med din regning om 3 mdr.

Men indtil da, så god fornøjelse
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8648
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2014 kl. 10:46
Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:

Jeg mener bare at når du har et kort, så har du også automatisk sagt ja til et Abonnement på on demand tjenesterne.

Men du må gerne undersøge det, kan jo være jeg tager fejl.

Vil du komme tilbage med et svar ?

Det er ikke korrekt.
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu