recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - yousee boks købes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

yousee boks købes

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 21:00
hvad er prisen uden fjernbetjening
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
skyeagle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Marts-2010
Sted: Danmark
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 21:05
Jan minimum 300 kr. Så er den samme, men er dog ret sikker på jeg kan finde fjernbetjeningen i en flyttekasse    Selvom de fleste i dag, kg særligt mange herinden fra bruger universal fjernbetjeninger frem for at have 5 på stuebordet
Med Venlig Hilsen Kim
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Point: 912
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 21:35
Skyeagle: kan der sættes en harddisk i??
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 23:49
Guldhammer: jeg har aldrig prøvet og har ikke Yousee mere, så kan ikke teste,men tror ikke Du kan selvom der er en USB indgang, tror den er til firmware Update ,men er ikke 100 %.
Med Venlig Hilsen Kim
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 23:49
Og nej du kan heller ikke sætte en harddisk fysisk i.
Med Venlig Hilsen Kim
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 07:47
hvis du ikke får den solgt... kommer jeg gerne forbi og køber den for de 325... har bare ikke haft tid til at komme forbi....
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 16:25
Forzajuve ok, da jeg ikke hørte fra dig efter sidste besked, troede jeg ikke længere du var interesseret , men du er velkommen til hente en dag efter aftale som vi har skrevet om tidligere .
Med Venlig Hilsen Kim
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 19:34
Boksen er reserveret til forzajuve
Med Venlig Hilsen Kim
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 19:37
Går ud fra du ikke er interesseret alligevel forzajuve siden jeg ikke har hørt fra dig trods vores aftale?

Med Venlig Hilsen Kim
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2012 kl. 23:14
Andre interesseret?   Har fundet fjernbetjeningen også .
Med Venlig Hilsen Kim
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2012 kl. 13:14
@skyeagle : Hvor i landet ?

Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
Erik_A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik_A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2012 kl. 15:12
Jeg har en med 160GB HDD hvis nogle skulle være interesseret i denne.
Da jeg flytter 1. februar kan den først afsendes der.
_____

/Erik
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu