Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
tvkartoffel
Guld medlem
Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1998
|
Emne: yousee boks uden menu Sendt: 21-December-2009 kl. 22:23 |
Hej.
Jeg har yousee HD boksen uden harddisk. Jeg har opdateret den til den seneste firmware og har efterfølgende ofte oplevet at menuerne og kanalbjælken mangler når jeg tænder den (jeg slukker på kontakten når jeg går i seng). Det eneste der hjælper er at tage strømmen og prøve igen.- Super irriterende dumme boks ![Angry Angry](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley7.gif)
Er der nogen der kan hjælpe med en løsning.
MVH¨
tvkartoffel
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
kimols
Guld medlem
Oprettet: 21-April-2007
Point: 1485
|
Sendt: 22-December-2009 kl. 07:21 |
tvkartoffel skrev:
Hej.
Jeg har yousee HD boksen uden harddisk. Jeg har opdateret den til den seneste firmware og har efterfølgende ofte oplevet at menuerne og kanalbjælken mangler når jeg tænder den (jeg slukker på kontakten når jeg går i seng). Det eneste der hjælper er at tage strømmen og prøve igen.- Super irriterende dumme boks ![Angry Angry](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley7.gif)
Er der nogen der kan hjælpe med en løsning.
MVH¨
tvkartoffel |
Prøv at opdatere boksen igen..
|
Mvh KimOlsen LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
|
jonasf
Bruger
Oprettet: 29-Maj-2008
Point: 80
|
Sendt: 02-Januar-2010 kl. 10:41 |
Jeg har samme problem fejlen er der også i den nyeste software. yousee måde at håndtere det på lad være med at sluk boksen :-(
|
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
|
Sendt: 02-Januar-2010 kl. 10:51 |
Den er jo ikke lavet til at man skal slukke den, den virker bedst når det ikke gøres, jeg vil ikke bøvle med det i hvertfald.
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
jonasf
Bruger
Oprettet: 29-Maj-2008
Point: 80
|
Sendt: 02-Januar-2010 kl. 11:06 |
Radiomanden skrev:
Den er jo ikke lavet til at man skal slukke den, den virker bedst når det ikke gøres, jeg vil ikke bøvle med det i hvertfald. |
Selfølgelige skal man kunne skulle for den, det er en simpel software fejl som opstod for 2 opdateringer siden.
|
Tanaburs
Super bruger
Oprettet: 18-November-2008
Point: 445
|
Sendt: 04-Januar-2010 kl. 10:11 |
Jeg har udgaven med harddisk, den har samme problem, og den tager ikke mod input fra fjernbetjening eller knapper i perioder.
Har netop overtalt yousee til at skifte igen, det er så tredje boks på 6 mnd.
Det bliver dejligt når deres net bliver åbnet for konkurrenter...
|
JesperLund
Guld medlem
Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
|
Sendt: 04-Januar-2010 kl. 13:02 |
Tanaburs skrev:
Det bliver dejligt når deres net bliver åbnet for konkurrenter... |
Det vil ikke gøre nogen forskel. da nettet kun skal åbnes for internet, ikke DVB-C TV. Men hvis du er træt af YouSee boxen, kan du prøve lykken med en anden DVB-C box. Du mister dog adgangen til TV arkiv, start forfra og Cinema når du ikke bruger en YouSee box. Til gengæld kan du flytte optagelserne til en PC eller en anden harddisk, hvis du gerne vil det.
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|