recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - yousee boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketyousee boks

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hansen07 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Juli-2008
Sted: Denmark,Munkebo
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Emne: yousee boks
    Sendt: 05-Maj-2011 kl. 09:06
Hej
Vi har lige fået en yousee boks men har to ting som driller lidt, 1: kan ikke tænde og slukke tv via hdmi "sony tv" 2: der står at man kan starte en timer optagelse der er i gang men det vil den ikke, software vision er 1.311 men vil prøve at se om der skulle være en ny sw til den, skulle holde menu og ok og pil op ifølge så det må jeg prøve når jeg kommer hjem, men er 1.311 den sidste version 
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2011 kl. 09:34
Når du skal starte med at se en optagelse, der er begyndt, kan du gøre det på to måder:
1. Rul N&N til 0, så kan du se optagelsen ved at trykke på OK, når N&N står på den.
2. Gå ind i optagelser under dato. Find optagelsen, der er ved at blive optaget, i  tryk på OK osv. Husk
    du skal ikke gå ind i planlagte optagelser.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
hansen07 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Juli-2008
Sted: Denmark,Munkebo
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2011 kl. 11:33
Vil lige se efter det når jeg har fri, vi har kun prøvet via menuen og optaget tv og når vi trykker på den optagelse der er igang skriver den bare at det kan vi ikke før den er slut
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu