|
youSee bredbånd mindst 50 Mbit/s |
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Forfatter | |||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Så har jeg lige fået en Mail om opgraderingen, den vil være klar senest 1. Juni. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
||
Jeg mener at vide, at youSee's HD boks (Samsung) anvender DOCSIS 2.0 til signalering/valg - VOD/Cinema anvender jo en (del af en) DVB-C mux/QAM til selve videosignalet. Men det er jo et helt andet problem. Hvad betyder det så ? |
|||
![]() |
|||
fredizy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Status: Offline Point: 60 |
||
Hvorfor får os i landdisteksterne ikke snart noget bredbånd med fart i stedet??
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Det vil jo ske når der kommer Fiber ud til dig. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
||
Jeg opgraderede for nogle måneder siden min hastighed, og mistede i den forbindelse Yousee musik. Jeg havde ikke læst godt nok på lektien ![]() ![]() Jeg brugte under 5 min. på at forklare dem at der var andre alternativer, og så var problemet løst. Ikke at jeg er den store forbruger af Yousee streaming, men nu har jeg været kunde hos dem i +10 år og fandt det ikke rimeligt at give afkald på en ydelse, når de samtidig fik flere kroner fra mig. Så mit råd er, giv dem et kald og fortæl du er glad for deres produkt, men I kan gøre det lidt bedre. |
|||
![]() |
|||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
||
Jeg ringede skam til dem.
Og spurgte om de ikke var interesseret i mit større månedtlige bidrag. Det var de ikke, men jeg havde jo 14 dages fortydelsesret, så den kunne jeg benytte mig af. Hvilket jeg så gjorde for at beholde yousee music. |
|||
![]() |
|||
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
||
Trist at medarbejderne ikke servicerer på den samme måde, men du får så en hurtigere hastighed nu med det seneste tiltag, så måske er det alligevel en win-win for dig.
|
|||
![]() |
|||
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
||
Fordi man ikke får noget i denne verden - man køber og betaler for det. Men faktisk er der mange sådanne steder gode muligheder for at få hurtigt bredbånd, hvis man bor i byer med måske 75-100 eller flere boliger, der ligger lidt samlet. Nogle steder kommer det først i løbet af de kommende år - andre kommer der ikke noget, medmindre der alligevel skal graves. Bor man langt fra andre, kan man med en fast 4G antenne og en 4G router opnå en meget fin adgang til internettet. Man skal naturligvis vælge det selskab, der har den nærmeste mobilmast (www.mastedatabasen.dk) med 4G - lige nu er TDC nok bedst de fleste steder, men der er bestemt steder, hvor TeliaTelenor og endda byselskabet '3' er bedst. Lars ![]() |
|||
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
|||
![]() |
|||
jbl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
||
Jeg er røget ind i en eller anden mærkelig afkrog af deres system, hvor jeg har en 24/12 forbindelse med Youmusic for 219 kr. pr. måned - en produkt/pris sammensætning der aldrig har eksisteret. Jeg tvivler på at de har tænkt sig at give mig flere Mbit oven i hatten...
|
|||
![]() |
|||
||
Hmm.? Mon ikke, da deres mindste hastighed nu er 50/10, alle derunder er udgået, har lige være på hjemmesiden, de mindre hastigheder findes ikke mere. Du får sikkert en mail fra dem snart, jeg fik den i går, og får opgraderingen senest 1.Juni. |
|||
|
|||
![]() |
|||
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 787 |
||
Den liste er slet ikke fuldkommen. De opgraderer folk til både 50/2, 50/5 og 50/10, afhængigt af deres nuværende hastighed og pris. Dertil kommer alle de andre uofficielle hastigheder. Redigeret af bubbleboy - 20-Maj-2015 kl. 16:52 |
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
||
![]() Prøv at logge ind på din konto, og se om ikke der kan "skrues" hen på anden hastighed, som ligner noget der ellers skrives om.
![]() Mvh. JørgenT |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |