|
youSee bredbånd mindst 50 Mbit/s |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Forfatter | ||||||
jec ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||
Jeg skal nok videregive her, hvad YouSee siger. Jens
|
||||||
![]() |
||||||
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 787 |
|||||
De skal til at åbne for en ny uofficiel hastighed på 80/5 til samme pris. |
||||||
![]() |
||||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|||||
Prisen stiger med Kr. 10. Betaler lige nu via forening og deres rabat Kr. 199,-. Pris for 80/5 bliver så Kr.209,-. |
||||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||||
![]() |
||||||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
|||||
YouSee har flere produkter end man kan vælge på deres web side. man skal ringe til kundeservige og udfritte dem om mulighederne. De har stadig 25/5 uden film og serier til salg, man kan bare ikke vælge det på web siden.
|
||||||
![]() |
||||||
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
|||||
Tilbudet på 199 kr for 100/20, er det ikke kun gældende til april 2016?
Derefter er det igen 299 kr. per måned.
|
||||||
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
||||||
![]() |
||||||
Naim ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2004 Status: Offline Point: 424 |
|||||
Det var hvad YouSee fortalte mig.
|
||||||
Naim Nova
Dynaudio Heritage Special ZEN MK.II STD http://www.uwsonline.com/index.php |
||||||
![]() |
||||||
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
|||||
Jeg giver i dag 269,- for min 100/10, men bliver opgraderet til 120/10 for 10,- kroner ekstra. Det inkluderer Yousee Music, men ikke C-More.
|
||||||
![]() |
||||||
jec ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
|||||
Har lige talt med YouSee. Hvis man har 100/20 Mbit til 299/md og vælger tilbud til 199/md mister man "Bland selv" og "YouPlay", men man får "Film". Desuden stiger prisen igen til 299/md til april. Dette er på ingen måde tydeligt på YouSee's hjemmeside, hvilket vedkommende jeg talte med måtte indrømme. Hun ville tage det op på et møde i dag. |
||||||
![]() |
||||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|||||
Ja, det er sgu da for dårligt. Men typisk Yousee.
![]() |
||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||
![]() |
||||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|||||
Det må være C More. |
||||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||||
![]() |
||||||
|||||
Der står noget om C-More, men er ikke så interesseret, så derfor ikke undersøgt det nærmere.
|
||||||
![]() |
||||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|||||
Nå det. Det har jeg i forvejen, men bruger det ikke. Ihvertfald ikke så længe, at de ikke understøtter Air play. Jeg har ikke fået noget at vide om det.
Redigeret af Flemming Larsen - 13-November-2015 kl. 12:47 |
||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |