recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee Bredbånd + Synology NAS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee Bredbånd + Synology NAS

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
askernedefragrillen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-August-2015
Sted: Måløv
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér askernedefragrillen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee Bredbånd + Synology NAS
    Sendt: 11-Oktober-2016 kl. 13:02
Hej alle.

Via lønpakke skifter jeg (højst sandsynligt) fra bredbånd via kobber ("TDC") til bredbånd via coax (Yousee), da jeg herved får væsentlig højere hastighed.

Pt. har jeg fast-ip hos TDC, så jeg kan tilgå min Synology NAS udefra. 

Er der nogle der kører med Yousee og Synology, der kan fortælle mig om det setup virker med Synology DDNS service uden fast-ip?

Hvor ofte skifter IP-en udadtil, hvis man kører med dynamisk i stedet for fast?

På forhånd tak :-)
Til top
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-September-2008
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 271
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Boost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2017 kl. 10:35
Da jeg havde Yousee via coax, skiftede min IP aldrig, og jeg betalte ikke for fast IP.
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny
Yamaha RX-V473
Til top
askernedefragrillen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-August-2015
Sted: Måløv
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér askernedefragrillen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2017 kl. 10:36
Oprindeligt skrevet af Boost Boost skrev:

Da jeg havde Yousee via coax, skiftede min IP aldrig, og jeg betalte ikke for fast IP.

Tak for svar - er dog længe rykket videre og overgået til Yousee fra årsskiftet. Og so far ingen issues. Smile
Til top
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-September-2008
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 271
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Boost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2017 kl. 10:37
Så godt det var et ældre indlæg, men tænkte jeg ville svare alligevel :)
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny
Yamaha RX-V473
Til top
askernedefragrillen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-August-2015
Sted: Måløv
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér askernedefragrillen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2017 kl. 10:38
Tak :-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu