|
YouSee COAX vs. YouSee over ADSL? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Har du overvejet YouSee over Boligforeningens Internetforbindelse? YouTv: YouSees nye tv-streaming åbner 22/9. Vi ved endnu IKKE ret meget om den. Men her er et link: Hilsen Carsten. |
||
ij6210
Bruger Oprettet: 21-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, min forventning er, at YouTV vil have lige så lang forsinkelse som når jeg bruger YouSee's TV-app. Men nu må vi se. Vil gerne have noget der er nemt mht. TV, det er ikke alle i familien der er lige tekniske. |
||
Brian E
Bruger Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 236 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det pga. sport, at du er fokuseret på forsinkelse? Vi er gået 100% streaming, og forsinkelsen på direkte fodboldkampe er en smule irriterende, men kun fordi venner kan finde på at sende en sms efter scoringer osv :-)
Kvaliteten (via Viasat-app'en) er overraskende god, og vi har ingen planer om at gå tilbage til satellit, men smag og behag er jo forskellig. I øvrigt vil jeg også gætte på, at YouTV vil være den billigste løsning, og så slipper du jo for ADSL, når du allerede har en hurtig internet-forbindelse.
|
||
miri
Guld medlem Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så det er billigere med en individuel ADSL + TV-pakke end foreningens COAX tv-pakke? Du må enten have fået et usædvanlig godt tilbud eller også trænger foreningen til at genforhandle prisen på tv-pakke!
|
||
miri
|
||
ij6210
Bruger Oprettet: 21-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Frynsegode fra arbejde (skattepligtigt, naturligvis) Og ja, det er pga. sport.
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |