|
|
Yousee = dårlig service |
Besvar
|
Side <1 234 |
| Forfatter | |
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40815 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Oktober-2025 kl. 11:49 |
|
Den har altid været en Hybrid boks, Flow TV er via Coax alle andre funktioner kommer fra Bredbånd forbindelsen, TV Guide, Optagelse, Start forfra, Arkiv m.v.
|
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
moremusic
Guld medlem
Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 595 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Oktober-2025 kl. 11:51 |
Nu har jeg ikke nogen kærlighed til YouSee, men i forhold til dine indlæg her: hvad er formålet? Du har åbenlyst brug for en YouSee teknikker - ikke support herfra. Hvis du mest af alt har brug for at brække dig offentligt over YouSees service, så findes der platforme til det (Trustpilot). Dette er i øvrigt skrevet fra en 15 mbit forbindelse, hvor der samtidig kører TV stream i HD kvalitet, samtidig med at ungdommen gamer i værelset ved siden af. Hvad er det der gør 40mbit til en urimelig hastighed? Altså udover at du åbenlyst har bestilt fiber og betalt for et bedre produkt.
|
|
![]() |
|
bubbleboy
Guld medlem
Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 814 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Oktober-2025 kl. 12:02 |
Jeg mener at kunne huske en masse kundebrok, når boksen nægtede at starte op ved udfald på antennesignalet. Det tvang dem til at løsne firmwaren. Edit: Det kan også være, at den sag jeg tænker på, handler om udfald til deres servere, hvormed boksen nægtede at starte op. Eller måske en blanding af de to... :)
Redigeret af bubbleboy - 17-Oktober-2025 kl. 12:05 |
|
![]() |
|
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40815 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Oktober-2025 kl. 12:10 |
|
Ja der har været en del problemer med den, husker det ikke så meget, da det er længe siden jeg har haft en, der var i hverfald en del inklusiv mig selv der skrev om diverse problemer på det nu lukkede You See Forum.
|
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Munch
Guld medlem
Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5436 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Oktober-2025 kl. 13:23 |
|
Moremusic kast din harme et andet sted. Forummet er netop til for at dele sine oplevelser med servicen eller mangel på samme fra mastodonterne.
|
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
strandvasker
Guld medlem
Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Oktober-2025 kl. 20:09 |
Der bliver jeg sgu nødt til at erklære mig uenig. Et debatforum handler om kommunikere med andre mennesker og måske ende op med at være klogere bagefter. Et teknisk forum som det her er oplagt til at poste indlæg der hjælper andre til at løse problemer eller spørge om hjælp og inspiration til samme. Informationen om at trådstarter har måtte vente på en installation er ikke til gavn for nogen som helst, måske lige pånær at trådstarter får luft for en frustration, men det er meget bedre at poste på fx. trustpilot hvor yousee rent faktisk kan se deres stjerne dale, de kigger sgu ikke her på recordere. Kig på de øvrige tråde under "Modtagelse og udstyr generelt" og du vil se en lang række af tråde om tekniske udfordringer og spørgsmål til løsninger, spørgsmål om antenner og paraboler, manglende lyd på tv kanaler osv. osv. og folk der prøver at komme med gode råd, ting andre måske også kan få glæde af. Tråden her om at Benny synes at Yousee er nogle snotskovle er ikke en skid relevant udfra et teknisk perspektiv, der er ingen nyttig information, kun "Jeg blev lovet noget og har ikke fået det endnu".. ..og Benny, det er ikke et forsøg på at slagte dig, jeg er bare uenig med Munch i at det er det her Recordere er beregnet til - Recordere er til teknisk snak, Trustpilot er til "Jeg er utilfreds med min oplevelse som kunde"..
|
|
![]() |
|
moremusic
Guld medlem
Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 595 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Oktober-2025 kl. 21:59 |
Har stor sympati for trådstarters sitation, men tråden her har ingen værdi for Forum - som Strandvasker også påpeger. Det er ren ventilation. Kan godt forstå at trådstarter har brug for at få sin frustration ud af systemet. Det findes der mange andre gode platforme til, hvor de giver værdi. Det gør de ikke rigtig her |
|
![]() |
|
guldhammer
Guld medlem
Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 935 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Oktober-2025 kl. 10:59 |
|
Vi har også kun dårlige oplevelser med YouSee,
som da vi prøvede og skifte fra Stofa Fiber og til YouSee. Vi gik tilbage til Stofa, som havde skiftet navn til Norlys. Hvad har du brug for af TV? Vi klarer os med et Apple Tv 4K Boks, DR appen, TV2 Play fuldpakke og Viaplay Premium pakken. og vi har ikke brug for mere.
Redigeret af guldhammer - 18-Oktober-2025 kl. 11:01 |
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40815 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Oktober-2025 kl. 11:10 |
|
Det samme her DRTV, TV2 Play, HBO, SKY Showtime, You Tube, Flimleje på Rakuten.
|
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
denmike
Bruger
Oprettet: 14-November-2011 Status: Offline Point: 78 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Oktober-2025 kl. 13:26 |
|
Min mor er ved at få oprettet fibernet via TDC/Yousee. Det er også et cirkus uden lige. De starter med at lukke ADSL med så kort varsel, at det er umuligt at få fiber inden lukningen, selvom de påstår, at de giver leverandørerne besked i god tid.
Først får hun emails om at de vil installere i november i år. Så en hvor der står februar 2026, så en hvor der står marts 2026. For et par uger siden fik hun en mail om at de ville installere imellem november 2024 og februar 2025. Altså for et halvt til et helt år siden. Og forleden fik hun email om at de vil komme på fredag. Det er det største absurdteater jeg længe har set. |
|
![]() |
|
Benny From
Guld medlem
Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 877 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Oktober-2025 kl. 14:51 |
|
Yousee teknikkerne ved intet om hvad de selv fortager sig, absurde fejl, er åbentbart dagligdag yousee
I deres standard svar står der bare, at supporterne bare skal sige at de beklager meget, og vi arbejder på højtryk på at fixe problemet, men der sker ikke en dyt hos dem Alle de supportere jeg efterhånden har talt med, har alle været venlige, med en påtaget fortåelse for problemerne, men de kan bare ikke gøre noget ved sagen, det er dere teknikkere som sylter alting
|
|
![]() |
|
Benny From
Guld medlem
Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 877 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Oktober-2025 kl. 11:30 |
|
Så er det endeligt lykkedes for Yousee, at etablere adgang til fibernettet, med KUN 2.5 uges forsinkelse
Yousee satte åbentbart en IT kyndig person til at ordne problemerne, fordi alle de andre supportere ikke kunne finde ud af, at slette alle de annuleringer af ordrer som var blevet forsøgt oprettet af dem selv
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <1 234 |
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |