recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee = dårlig service
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee = dårlig service

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2025 kl. 11:49
 Den har altid været en Hybrid boks, Flow TV er via Coax alle andre funktioner kommer fra Bredbånd forbindelsen, TV Guide, Optagelse, Start forfra, Arkiv m.v.
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-November-2013
Point: 595
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2025 kl. 11:51
Oprindeligt skrevet af Benny From Benny From skrev:

lige en lille opdatering af min dårlige oplevelse af yousee behandlingen

I går torsdag den 18 okt. fik jeg endelig en sms fra yousee tenikkerne, at de havde afsluttet sagen, så jeg blev en glad, indtil jeg tændte routeren, og opdagede at der stadigvæk ikke var etableret til fibernettet.

Endnu en gang fat i klageafdelingen , som sædvanen tro beklagede at der var sket en fejl, og de mangler at aktivere fiber og tv pakken - han oplyste mig om at det måske ville ske senere på dagen, igen tomme løfter.

Forsinkelsen har nu stået på i 8 dage, og ja bevares jeg har fået nødpakken fra yousee, men den kan slet ikke levere en rimelig hastighed, som ligger under 40 MBIT

Nu har jeg ikke nogen kærlighed til YouSee, men i forhold til dine indlæg her: hvad er formålet? Du har åbenlyst brug for en YouSee teknikker - ikke support herfra. Hvis du mest af alt har brug for at brække dig offentligt over YouSees service, så findes der platforme til det (Trustpilot). 

Dette er i øvrigt skrevet fra en 15 mbit forbindelse, hvor der samtidig kører TV stream i HD kvalitet, samtidig med at ungdommen gamer i værelset ved siden af.  Hvad er det der gør 40mbit til en urimelig hastighed? Altså udover at du åbenlyst har bestilt fiber og betalt for et bedre produkt. 
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2013
Point: 814
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2025 kl. 12:02
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Den har altid været en Hybrid boks, Flow TV er via Coax alle andre funktioner kommer fra Bredbånd forbindelsen, TV Guide, Optagelse, Start forfra, Arkiv m.v.

Jeg mener at kunne huske en masse kundebrok, når boksen nægtede at starte op ved udfald på antennesignalet. Det tvang dem til at løsne firmwaren.

Edit: Det kan også være, at den sag jeg tænker på, handler om udfald til deres servere, hvormed boksen nægtede at starte op. Eller måske en blanding af de to... :)

Redigeret af bubbleboy - 17-Oktober-2025 kl. 12:05
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2025 kl. 12:10
 Ja der har været en del problemer med den, husker det ikke så meget, da det er længe siden jeg har haft en, der var i hverfald en del inklusiv mig selv der skrev om diverse problemer på det nu lukkede You See Forum.
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 5436
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2025 kl. 13:23
Moremusic kast din harme et andet sted. Forummet er netop til for at dele sine oplevelser med servicen eller mangel på samme fra mastodonterne. 
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Point: 2426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2025 kl. 20:09
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Moremusic kast din harme et andet sted. Forummet er netop til for at dele sine oplevelser med servicen eller mangel på samme fra mastodonterne. 
Der bliver jeg sgu nødt til at erklære mig uenig.

Et debatforum handler om kommunikere med andre mennesker og måske ende op med at være klogere bagefter. Et teknisk forum som det her er oplagt til at poste indlæg der hjælper andre til at løse problemer eller spørge om hjælp og inspiration til samme.

Informationen om at trådstarter har måtte vente på en installation er ikke til gavn for nogen som helst, måske lige pånær at trådstarter får luft for en frustration, men det er meget bedre at poste på fx. trustpilot hvor yousee rent faktisk kan se deres stjerne dale, de kigger sgu ikke her på recordere.

Kig på de øvrige tråde under "Modtagelse og udstyr generelt" og du vil se en lang række af tråde om tekniske udfordringer og spørgsmål til løsninger, spørgsmål om antenner og paraboler, manglende lyd på tv kanaler osv. osv. og folk der prøver at komme med gode råd, ting andre måske også kan få glæde af. 

Tråden her om at Benny synes at Yousee er nogle snotskovle er ikke en skid relevant udfra et teknisk perspektiv, der er ingen nyttig information, kun "Jeg blev lovet noget og har ikke fået det endnu".. 

..og Benny, det er ikke et forsøg på at slagte dig, jeg er bare uenig med Munch i at det er det her Recordere er beregnet til - Recordere er til teknisk snak, Trustpilot er til "Jeg er utilfreds med min oplevelse som kunde".. 
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-November-2013
Point: 595
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2025 kl. 21:59
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Har stor sympati for trådstarters sitation, men tråden her har ingen værdi for Forum - som Strandvasker også påpeger. Det er ren ventilation. 
Kan godt forstå at trådstarter har brug for at få sin frustration ud af systemet. Det findes der mange andre gode platforme til, hvor de giver værdi. Det gør de ikke rigtig her 

Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Point: 935
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2025 kl. 10:59
Vi har også kun dårlige oplevelser med YouSee,
som da vi prøvede og skifte fra Stofa Fiber og til YouSee.
Vi gik tilbage til Stofa, som havde skiftet navn til Norlys.

Hvad har du brug for af TV?
Vi klarer os med et Apple Tv 4K Boks, DR appen, TV2 Play fuldpakke og Viaplay Premium pakken.
og vi har ikke brug for mere.

Redigeret af guldhammer - 18-Oktober-2025 kl. 11:01
//Guldhammer
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2025 kl. 11:10
 Det samme her DRTV, TV2 Play, HBO, SKY Showtime, You Tube, Flimleje på Rakuten.
Til top
denmike Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-November-2011
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér denmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2025 kl. 13:26
Min mor er ved at få oprettet fibernet via TDC/Yousee. Det er også et cirkus uden lige. De starter med at lukke ADSL med så kort varsel, at det er umuligt at få fiber inden lukningen, selvom de påstår, at de giver leverandørerne besked i god tid.

Først får hun emails om at de vil installere i november i år. Så en hvor der står februar 2026, så en hvor der står marts 2026. For et par uger siden fik hun en mail om at de ville installere imellem november 2024 og februar 2025. Altså for et halvt til et helt år siden. Og forleden fik hun email om at de vil komme på fredag.

Det er det største absurdteater jeg længe har set.

Til top
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Point: 877
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benny From Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2025 kl. 14:51
Yousee teknikkerne ved intet om hvad de selv fortager sig, absurde fejl, er åbentbart dagligdag yousee

I deres standard svar står der bare, at supporterne bare skal sige at de beklager meget, og vi arbejder på højtryk på at fixe problemet, men der sker ikke en dyt hos dem 

Alle de supportere jeg efterhånden har talt med, har alle været venlige, med en påtaget fortåelse for problemerne, men de kan bare ikke gøre noget ved sagen, det er dere teknikkere som sylter alting 
Til top
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Point: 877
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benny From Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2025 kl. 11:30
Så er det endeligt lykkedes for Yousee, at etablere adgang til fibernettet, med KUN 2.5 uges forsinkelse

Yousee satte åbentbart en IT kyndig person til at ordne problemerne, fordi alle de andre supportere ikke kunne finde ud af, at slette alle de annuleringer af ordrer som var blevet forsøgt oprettet af dem selv
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu