recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee eller boxer på MCE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYouSee eller boxer på MCE

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
FPP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Juli-2010
Status: Offline
Point: 284
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 07:33
Undskyld, men jeg er nød til at høre hvordan Canal Digital kan anbefales som bedste løsning?? De er i øvrigt begyndt, ligesom Viasat, at låse deres kort til deres egne modtager bokse så HTPC brug er ikke lige til højrebenet.
 
Kabel TV har nogle helt åbenlyse fordele der gør at jeg har svært ved at se hvordan man kan anbefale andet.

- Du slipper for grimme antenner
- Du få en blanding af kanaler fra både Viasat og Canal Digital.
- Er du til film kanaler kan du skifte rundt mellem TV1000 udbudet og Canal Digital pakkerne.
- Du får alle dine kanaler ud i digitalt kvalitet af samtlige antennestik i huset uden behov for set-top   bokse i f.eks. børneværelse.



Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 10:09
Oprindeligt skrevet af FPP FPP skrev:

- Er du til film kanaler kan du skifte rundt mellem TV1000 udbudet og Canal Digital pakkerne.
- Du får alle dine kanaler ud i digitalt kvalitet af samtlige antennestik i huset uden behov for set-top   bokse i f.eks. børneværelse.
 
 
Er man til filmkanaler eller andre specielle pakker, skal man jo alligevel have styr på dekrypteringen, så det sidste "argument" skal tages med forbehold.
 
 
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 10:21
Oprindeligt skrevet af FPP FPP skrev:

Undskyld, men jeg er nød til at høre hvordan Canal Digital kan anbefales som bedste løsning?? De er i øvrigt begyndt, ligesom Viasat, at låse deres kort til deres egne modtager bokse så HTPC brug er ikke lige til højrebenet.
 
Kabel TV har nogle helt åbenlyse fordele der gør at jeg har svært ved at se hvordan man kan anbefale andet.

- Du slipper for grimme antenner
- Du få en blanding af kanaler fra både Viasat og Canal Digital.
- Er du til film kanaler kan du skifte rundt mellem TV1000 udbudet og Canal Digital pakkerne.
- Du får alle dine kanaler ud i digitalt kvalitet af samtlige antennestik i huset uden behov for set-top   bokse i f.eks. børneværelse.



Indtil nu er pairing hos Canal Digital ikke 100% bekræftet. Jeg har ihvertfald ikke set nogen indlæg hvor en HTPC bruger har måttet opgive på grund af pairing.
Canal Digital er den eneste udbyder der har:
14 HD kanaler (snart 15)
84 kanaler
De bedste filmkanaler
 
Det er rigtigt at man skal have en settop box, hvis man skal have signal ud i flere rum, medmindre man har et af de nyere tv med DVB-S2 og CAM, eller vælger en TV klient/server løsning med f.eks. DVBViewer eller Mediaportal
 
Det er klart at hvis man er til TV3 og lignende, så er Canal digital ikke vejen at gå, men hvis man vil have noget af det bedste inden for film, nature og science så er Canal Digital klart førende. Er ikke selv så meget til sport, så her ved jeg ikke hvem der er bedst
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu