|
|
Besvar ![]() |
Side <1 15161718> |
Forfatter | ||
RobertoCarlos ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
|
Det kan du ikke fordi boksen ikke understøtter Anynet+ Redigeret af RobertoCarlos - 02-April-2008 kl. 20:40 |
||
![]() |
||
Garfield ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
![]() |
|
Der er noget værre bras . Var hos en ven, som har købt den. Super langsom og ustabil ad....... til. SUK!
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7154 |
![]() |
|
ustabil er min ikke Den er tændt altid, men kanal skift er ikke hurtigt
Hans |
||
![]() |
||
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
|
tja før brugte jeg en gammel JVC VHS som tuner i min kælder; da tog det et minut at skifte kanal. Nu tager det kun sekunder. Nu mangler vi bare at TV stationerne leverer bedre signaler (720p), så vi kan slippe for de sorte bjælker. . Redigeret af slate - 27-April-2008 kl. 10:08 |
||
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
Jeg har lige bestilt en yousee boks i dag via vores lokale antenneforening. Der blev vi oplyst om et årligt kortgebyr ved generalforsamlingen på 199,- som mange syntes var i overkanten sammenholdt med de øvrige antenneforening udgifter... ikke desto mindre var der selvsagt stor tilslutning til at få indført dvb-c på nettet. Jeg lagde så mærke til at på indmeldingssedlen stod der at pr 1 januan 2009 er dette gebyr halvårligt... altså en stigning til det dobbelte..... er yousee mon ved at indstille sig selv til årets gebyrgrib... for ingen andre ville uden held få lov til at komme med så store gebyrstigninger fra det ene år til det andet.. og det stinker af kunderne skal malkes... Nu har jeg ikke lige søgt nærmere her i forummet om hvordan det ser ud andre steder.. men kan kun opfordre alle til at støje over det overfor leverandørerne.. for syntes ikke det er helt seriøst af Yousee. (jeg har selv påpeget det overfor vores antenneforening, og føler mig egentligt trukket ved næsen, da jeg jo selv har været med til at stemme for løsningen også kommer vi reelt kun til at køre til den lovede pris i ca. 6 mdr.) |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Hmm hvis Yousee sætter gebyret op til det dobbelte, så vil jeg tro der er mange der fravælger dem. Problemet er bare, at alternativet ikke er meget billigere. Jeg mener endda at Canal digital allerede ligger deroppe på kort gebyret. TIl gengæld vil det muligvis sætte gang i teknologien for kortdeling, inkl. de fatale ulemper det kan få for kanaludbyderne i form af ulovlig deling af kanalerne også. Bestemt ikke den rigtige vej at gå, for dem. |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
Jamen jeg er helt enig.. også derfor jeg tager denne debat op nu.. for det kommer som en kæmpe overraskelse for mig. Min antenneforening oplyser mig at alle abonenter pr 1/7-2008 på landsplan får de nye gebyrer for kortet.. altså 199,- kr pr halve år, man hævder at man har forhandlet en særlig løsning med yousee om vi i vores antenneforening får 1 år fra bestilling til 199,- og herefter er det pr halve år. Men jeg er bestemt ikke tilfreds.. hvis vi snakkede normal prisudvikling måske endda 5-10% men ikke 100% stigning.. det er direkte useriøst og jeg kan kun appelere folk rundt omkring til at tjekke deres infor fra Yousee for det står nok med småt et eller andet sted. |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
|
Det er da rart at der er nogen som vil give PostDanmark konkurrence |
||
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
||
![]() |
||
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
![]() |
|
Umiddelbart kan jeg ikke se dette varslet på YouSee's hjemmeside. Vil være ret skuffet hvis dette passer, da jeg som formand for en andelsforening lige har haft en repræssentant fra YouSee ude og fortælle. Denne stigning blev ikke nævnt, og vi valgte efterfølgende YouSee på bekostning af DONG.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg kan heller ikke se andet af Yousee´s hjemmeside end at det er et Årligt gebyr.. ikke desto mindre fremgår det meget tydeligt her og er fremhævet med grøn i bestillingsformularen... man kan jo sige at hvis i ligger i forhandling med dem nu og de ikke nævner det så stinker det jo langt væk... for vores bestyrelse i antenneforeningen fik det først at vide efter generalforsamlingen.. så i bedste fald er der nogle som har "glemt" at informere vores forening.. worst case har man helt bevidst undladt og fortælle det... |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8649 |
![]() |
|
Canal Digital tager 390,- pr. halvår mens Viasat tager 399,- pr. halvår. |
||
![]() |
||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
|
Kan det hænge sammen med, at I låner boksen, mens vi andre køber den? |
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 15161718> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |