|
YouSee fortsætter at undertrykke frit valg |
Besvar ![]() |
Side <12345 11> |
Forfatter | ||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8648 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Du kan jo ikke lave fritvalg uden at kryptere og dermed krve kort. En boks er kun nødvendig, hvis dit tv ikke har den rette tuner. Netflix og HBO kræver også boks, hvis tv'et ikke har deres app. |
||
![]() |
||
jahafa ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Farum, DK Status: Offline Point: 254 |
|
Lige til almen orientering.
Vi er nogle der ikke "bare kan vælge" en anden leverandør. Jeg betaler fuldpakken over huslejen, og kan IKKE vælge mindre pakke / anden leverandør. JH |
||
Marantz KI Pearl Lite
Marantz SR5005 B&W 805D Bluesound Node Sonos Connect |
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
|
Jo, du kan. Det, du ikke kan, er at FRA-vælge fuldpakken. Men der er intet, dr forhindrer dig i at købe en lille pakke fra en anden udbyder i tilgift til fuldpakken fra YouSee... En mindre (men meget betydelig) forskel... |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1194 |
|
Hvis man har fuldpakken fra Yousee bliver det vist svært at finde en lille pakke fra en anden leverandør, som indeholder kanaler han ikke allerede har
![]() |
||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||
![]() |
||
skyking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
|
Hvis dette var muligt ville det bestemt glæde Antenneforeningen Århus (og andre). ![]() Gad lige vide hvad Landsretten ville sige til det her _____ at der fortsat er nogen der kræver tvungen Fuldpakke. Hvad så når prisen for denne "tvungne fuldpakke" når kr. 1000 per måned? Det med vælge anden leverandør, det er jo derfor man kræver noget tvunget, for lægge brosten i vejen for BOXER ![]() Redigeret af skyking - 05-Marts-2014 kl. 16:38 |
||
En noget indforstået Joke, do not answer!
|
||
![]() |
||
JesA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
|
- det som egentlig trigger mig aller-mest, er at Youseee kalder det "frit valg". Kald det for pokker hvad det reelt er; stavnsbinding af kanal-pakker, hvor man ved yderligere betaling og gebyrer kan få perifere kanaler som typisk ingen interesse har om man i forvejen har netop disse kanalpakker!!
Det som derimod glæder mig, er at yousee "synger på sidste vers"; når først Netflix, kanalpakker via internettet o.a.fuldt udvikles/implementeres i mediebilledet, får vi reelt frie kanalvalg.....og yousee vil svinde ind til ingenting. They will NOT be missed! Redigeret af JesA - 05-Marts-2014 kl. 16:46 |
||
![]() |
||
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
|
Ofte handler det jo om at i gamle boliger har man ikke mulighed for at tilbyde forskellige pakker da installationen er lavet med gamle kabler i sløjfe. Og derfor kan det kun være alle eller ingen. Men stil dog op til bestyrelsen i din antenne eller boligforening og prøv at få det ændret i stedet for at alt det galde. Og så er det jo et beboerdemokrati der kan afgøre om man skal betale for at ændre installationen med den pris det har i huslejestigning i forhold til hvad du kan sparer på at skifte pakke ;)
|
||
![]() |
||
skyking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
|
Hver og eneste gang forbavses jeg, et anlæg er helt enkelt totalt ulovligt hvis man ikke enkeltvist kan frakoble helt eller ved pakker.
|
||
En noget indforstået Joke, do not answer!
|
||
![]() |
||
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
|
om du betaler høj pris til yousee eller om du gør det til en anden leverandør kommer vel ud på et. Det lyder som om nogen helt glemmer at yousee jo altså også betaler for kanalerne og egentlig bare distribuere dem til dig. Alternativet er at du kan få kanal digital eller Viasat via parabol eller boxer via antenne det står dig frit for, om det er billigere er jo op til dig at vurdere. ingen kommer til at savne dit svar :) |
||
![]() |
||
|
Hvor står at det er ulovligt hvis det er tilfældet? Det er også lovpligtigt at have egen el og vandmåler det gælder bare ikke i gamle boliger med dispensation. ;) Men derimod ved nybyg og renovation. |
||
![]() |
||
JesA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
|
- kunne være fristet til at skrive, at jeg ej heller ville have savnet din respons....men se, det ville være en flabet retorik, som jeg vil lade dig om ;) Det du skal læse/forstå, er hvad jeg skriver omkring fremtidigt mediebilled, hvor man via internettet utvivlsomt - sådan som jeg vurderer det - vil kunne sammensætte sin egen kanalpakke. Og hvor yousee OG boxer og visat, vil blive tvunget i knæ. |
||
![]() |
||
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
|
Du er da en klovn at høre på ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |