recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee - gider ikke mere nu
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

YouSee - gider ikke mere nu

 Besvar Besvar Side  <1 23456 34>
Forfatter
Besked
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2019 kl. 08:59
Helt galt er prisen jo ikke, da prisen på mellem pakken så stiger fra 459,-/md til 479,-/md (grundpakke + 10 point), og så lige 99,-/md oven i hvis man skal bruge flere bokse for at kunne udnytte bland selv på flere TV.
Dvs. det kommer til at koste 119,-/md ekstra for at få lov til at se de samme kanaler man har i dag.
Og nej - det er jeg simpelthen ikke villig til at betalte.
Men lad os nu se om Discovery ikke vælger at trække sig helt ud af sammenarbejdet - de er åbenbart ikke helt tilfredse : https://www.computerworld.dk/art/248965
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2019 kl. 09:05
Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:

i må have misforstået hinanden, jeg arbejder selv i yousee og har gjort det i 11 år.

Du kan selv vælge i dag om du vil have boks, bruge kort eller køre det over ren app. Uanset hvad du vælger vil din grundpakke koste det samme 299 kr., fordi det dækker rettigheder til at kan tilgå arkiv, spole og pause via app.
Boksen kan desuden optage. 

Det koster ikke 599 kr. at konverter, men at oprette hvis du er ny kunde. Hvis du vælger at nedgradere pakke, når du skifter til til bland selv, kan det koste 199 kr. Samme procedure som tidligere, når man nedgraderede til en mindre pakke. 
Men tag at gå ind i jeres nærmeste yousee butik i stedet for, der kan i snakke med os om det. Smile

Hvordan kan man andet end at nedgradere sin pakke når man går over på bland selv ? Alle bland selv pakker består af grundpakke + 10/20/36 points : https://yousee.dk/tv.aspx
Til top
tennisbold Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tennisbold Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2019 kl. 09:15
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af MaXer MaXer skrev:

Edit: eneste minus pt er at de ikke har nogle tv3-kanaler.


Det er ikke et minus, men et stort plusWink

Flemming

Haha, det tænkte jeg også, da jeg læste det :D
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2019 kl. 09:27
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Hvordan kan man andet end at nedgradere sin pakke når man går over på bland selv ? Alle bland selv pakker består af grundpakke + 10/20/36 points


At gå fra Mellempakke til Bland Selv 10 er svjv. ikke en nedgradering (den koster, som du selv nævner, også mere).
Til top
Snippermanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-April-2007
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snippermanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2019 kl. 09:30
Man kommer langt med et Netflix abonnement og en VPN forbindelse
Parasound Halo A2 + C2
M&K Surround
Monitor Audio FB212
BenQ W10000
Sony PS3
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2019 kl. 09:33
Oprindeligt skrevet af Snippermanden Snippermanden skrev:

Man kommer langt med et Netflix abonnement og en VPN forbindelse

Ikke hvis man vil se live sport.

Ud fra yousees facebook side er der åbenbart rigtigt mange der gerne vil det.


Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1941
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2019 kl. 09:48
Oprindeligt skrevet af tennisbold tennisbold skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af MaXer MaXer skrev:

Edit: eneste minus pt er at de ikke har nogle tv3-kanaler.


Det er ikke et minus, men et stort plusWink

Flemming

Haha, det tænkte jeg også, da jeg læste det :D
Tja, jeg er egentlig meget enig, men må bare konstatere at når der kører baggrundsstøj om aftenen er det tit TV3 vi ender på LOL
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2019 kl. 10:02
Med alle de reklamer der kører på Discoverys kanaler har de jo en klar interesse i, at de når ud til så mange som muligt, hvilket ikke vil blive tilfældet såfremt kanalerne flyttes over til bland selv.
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2019 kl. 10:11
Nu har jeg snakket med yousee igen og hende jeg snakkede med lød til at have lidt mere forstand på det end ham jeg snakkede med igår.

Hun sagde at man behøver ikke at have en boks men man bliver opkrævet penge for den uanset om vil have den eller ej. 
Hvis man har flere tv så behøver man ikke boks til disse. 

Jeg får så lige en pris stigning på 150 kr om måneden hvis jeg skal have de samme kanaler i bland selv som jeg har i fuldpakken nu

Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2019 kl. 10:49
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Nu har jeg snakket med yousee igen og hende jeg snakkede med lød til at have lidt mere forstand på det end ham jeg snakkede med igår.

Hun sagde at man behøver ikke at have en boks men man bliver opkrævet penge for den uanset om vil have den eller ej. 
Hvis man har flere tv så behøver man ikke boks til disse. 

Jeg får så lige en pris stigning på 150 kr om måneden hvis jeg skal have de samme kanaler i bland selv som jeg har i fuldpakken nu


ja, din grundpakke koster fremover 299 kr. pr. mdr. uanset om du vælger at have boksen, bruge kort eller app.

Havde du ikke netflix i dag? det kan du jo få ind under bland selv.

Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2019 kl. 11:04
Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:

Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Nu har jeg snakket med yousee igen og hende jeg snakkede med lød til at have lidt mere forstand på det end ham jeg snakkede med igår.

Hun sagde at man behøver ikke at have en boks men man bliver opkrævet penge for den uanset om vil have den eller ej. 
Hvis man har flere tv så behøver man ikke boks til disse. 

Jeg får så lige en pris stigning på 150 kr om måneden hvis jeg skal have de samme kanaler i bland selv som jeg har i fuldpakken nu


ja, din grundpakke koster fremover 299 kr. pr. mdr. uanset om du vælger at have boksen, bruge kort eller app.

Havde du ikke netflix i dag? det kan du jo få ind under bland selv.

Jo men deler den med min bror så det får jeg vidst ikke så meget ud af 
Til top
Thomas.T Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.T Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2019 kl. 11:13
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Nu har jeg snakket med yousee igen og hende jeg snakkede med lød til at have lidt mere forstand på det end ham jeg snakkede med igår.

Hun sagde at man behøver ikke at have en boks men man bliver opkrævet penge for den uanset om vil have den eller ej. 


Tænk, hvis alle virksomheder havde samme forretningsmodel

"Vil du have remoulade til dine pomfritter?"
"Nej tak"
"OK, men du kommer til at betale for den alligevel"

Wacko
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 34>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu