recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee - gider ikke mere nu
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

YouSee - gider ikke mere nu

 Besvar Besvar Side  <1 34567 34>
Forfatter
Besked
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2019 kl. 11:32
Mon ikke det ender med at Discoverys kanaler igen er at finde hos Yousee, men at de desværre er blevet nødsaget til at sætte priserne op, nu hvor de skal have Discoverys kanaler med...
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2019 kl. 11:33
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Hvordan kan man andet end at nedgradere sin pakke når man går over på bland selv ? Alle bland selv pakker består af grundpakke + 10/20/36 points


At gå fra Mellempakke til Bland Selv 10 er svjv. ikke en nedgradering (den koster, som du selv nævner, også mere).

 Mellempakke (10 kanaler) koster Kr. 180 uidover Grundpakke, Bland selv 10 koster Kr. 180 udover Grundpakke, så hvor er forskellen.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2019 kl. 11:55
Oprindeligt skrevet af Thomas.T Thomas.T skrev:

Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Nu har jeg snakket med yousee igen og hende jeg snakkede med lød til at have lidt mere forstand på det end ham jeg snakkede med igår.

Hun sagde at man behøver ikke at have en boks men man bliver opkrævet penge for den uanset om vil have den eller ej. 


Tænk, hvis alle virksomheder havde samme forretningsmodel

"Vil du have remoulade til dine pomfritter?"
"Nej tak"
"OK, men du kommer til at betale for den alligevel"

Wacko


På nær hos visse franchise restauranter koster pommes frites da det samme uanset om du vil have remoulade eller ej alle de steder, jeg gennem tiderne har købt pommes frites

Redigeret af lunddal - 19-September-2019 kl. 11:57
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2019 kl. 11:57
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Hvordan kan man andet end at nedgradere sin pakke når man går over på bland selv ? Alle bland selv pakker består af grundpakke + 10/20/36 points


At gå fra Mellempakke til Bland Selv 10 er svjv. ikke en nedgradering (den koster, som du selv nævner, også mere).


 Mellempakke (10 kanaler) koster Kr. 180 uidover Grundpakke, Bland selv 10 koster Kr. 180 udover Grundpakke, så hvor er forskellen.?


Forskellen ligger i at kim.t i dag betaler 459,- for mellempakke og skal betale 479,- for Bland Selv 10.

Læs tråden.
Til top
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 611
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JENC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2019 kl. 12:20
Oprindeligt skrevet af elendil elendil skrev:

Mon ikke det ender med at Discoverys kanaler igen er at finde hos Yousee, men at de desværre er blevet nødsaget til at sætte priserne op, nu hvor de skal have Discoverys kanaler med...

Det er dagens bedste forudsigelse. Jeg tror du får ret...
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2019 kl. 12:59
Hvis de får det på plads, så bliver det jo så i bland selv.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2019 kl. 13:32
Oprindeligt skrevet af tennisbold tennisbold skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af MaXer MaXer skrev:

Edit: eneste minus pt er at de ikke har nogle tv3-kanaler.


Det er ikke et minus, men et stort plusWink

Flemming

Haha, det tænkte jeg også, da jeg læste det :D

Ditto Thumbs Up
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2019 kl. 19:42
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Online
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2019 kl. 19:47
ha ha fedt😊
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2019 kl. 19:50
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Fedt træk


Sådan ser jeg det ikke. De kan faktisk bare hoppe i havet. :)

Vi kan også trække den over i det tekniske. Der er ingen fremtid for ukodet fjernsyn. Ligesom der ingen fremtid er for analog fjernsyn.


Redigeret af bubbleboy - 19-September-2019 kl. 19:54
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2019 kl. 22:01
Uanset folks fordomme,og had mod YS, - så er der altså 2 klaphatte i denne konflikt.
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Henrik K Kristensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik K Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2019 kl. 22:13
Jeg siger ikke Yousee handler korrekt, MEN

Discovery er da helt ude at sejle her.
De går da netop IMOD trenden om frit valg.

De piver over at brugerene nu aktivt skal vælge deres kanaler - at man skal/kan tage stilling til om de er pengene værd og ikke (kun) købes fordi de er i en pakke.
Det kan endda være man egentlig kun synes om én af deres kanaler.

Jeg tager ikke parti, for jeg er ligeglade med både Yousef og Discovery(kanalerne), men jeg synes absolut ikke at Discovery er en helt her, tværtimod.
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 34>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu