recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - youSee gratis digital kabel tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketyouSee gratis digital kabel tv

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Nordic2007 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 138
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2009 kl. 16:13
Oprindeligt skrevet af morteng morteng skrev:

Jamen da jeg betaler ca 800kr/kvartal for analog signal, kan jeg nu få digitalt signal uden at betale mere - så er det vel gratis? :)

Jeg skal jo kun betale for boksen.

tja, jeg ser sådan på det at det er  800 kr/kvartal for et digital signal. Jeg ønsker ikke at betale for et forældet signal

Jeg må indrømme, at jeg ikke kan huske hvad jeg betaler for fuldpakken da den opkræves via min husleje, men hvis www.yousee.dk priserne stemmer betaler jeg 3x375 kr. = 1125 kr. pr. kvartal.

Jeg har desuden valgt et C+ abonnement for fodboldens skyld og øjet skal også forkæles med en HD-pakke. I alt 2049 kr./kvartal  

VIDEO:
Sony 65 A1
Sony UBP-X800
Canal Digital OnePlace
AppleTV 4K

AUDIO:
Denon AVR-X1400H
Dali Concept 5.1
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2009 kl. 20:22
Oprindeligt skrevet af morteng morteng skrev:

Jeg ved ikke om jeg har forstået det korrekt, der bliver både sendt analog/digitalt til mit tv stik, er det korrekt forstået at jeg bare skal have en boks og sætte den til så er jeg igang? Jeg skal altså ikke bestille noget hos youSee eller få dem til at åbne op for digitalt tv eller noget i den dur?



Ja, det er korrekt forstået. Det digitale spejl af de analoge kanaler (i dit tilfælde Fuldpakken) ligger allerede klar i dit vægstik, og fra 15. sept. 2009 kan du se dem alle (plus nogle stykker som kun sendes digitalt) uden at betale for et programkort. Det eneste du skal gøre er at tilslutte en digital modtagerboks af typen DVB-C. Med dit fine tv bør det absolut være en HD-boks som kan magte MPEG4-komprimeringen, og som kan tilsluttes dit tv via HDMI.
Der er nævnt to Samsung HD-bokse. Samsung 3126 har harddisk der muliggør digital optagelse og pausefunktioner. Samsung 3106 mangler dette, men har de øvrige funktioner.

De forskellige muligheder  i YouSee's nye tilbud fra 15. sept. kan du se i et skema i denne tråd: Muligheder hos YouSee pr. 15.sept.

Der vil formentlig om kort tid foreligge materiale fra YouSee om de nye tilbud.

Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu