|
Yousee harddisk |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nu handler tråden jo om DVB-T (Boxer) så der er jo ingen grund til yderligere et skære det ud i pap eller bøje det i neon.
|
||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4747 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Man kan også være så skråsikker, at man får overbalance. Det har vi jo set tidligere
Redigeret af Munch - 09-Oktober-2021 kl. 18:37 |
||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||||
Planck
Ny bruger Oprettet: 08-Oktober-2021 Sted: Vordingborg Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg er lidt forvirret med alle de forskellige råd jeg har fået. det takker jeg selvfølgelig for. Som sagt før, er jeg ikke inde i dette stof. Men jeg ville bare have et råd fra panelet om hvilken boks jeg skal bruge til at optage og afspille fra mit Samsung TV moldel: UE48j605AK der er fra 2015 og får TV fra Norlys. Modtager gerne emner hvilke bokse i kunne anbefale mig til at købe. Finn
|
||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Du skal bruge en HD fra WD ( Western Digital ) og sætte den til USB PVR på dit TV. Den skal være på mindst 500 GB gerne 1000 GB, og formatteres på TV’et. Eneste ulempe er at du ikke kan afspille optagelserne andre steder end på det eksakte TV de er optaget på.
Så er en anden mulighed at købe en DVB-T2 PVR boks og sætte den imellem antennestikket op til TV. Forbinde den med hdmi også. Så er optagelserne ikke gået tabt hvis TV står af.
|
||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10458 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvis du kun vil optage på TVet så behøver du slet ikke en boks, men kun en harddisk. Stort set alle 2,5 tommer USB harddiske kan bruges.
Flemming
|
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg kan nu heller ikke finde nogle DVB-T2 PVR bokse på google. Bruger selv en WD HD på tredje TV nu. Der optages meget som ses forskudt. Muligheden for at gemme optagelser i årevis er ikke så relevant mere.
|
||||
|
||||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10458 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Så har du ikke gjort særlig meget ud af din søgning. Her er et stort udvalg i alle prisklasser: https://www.idealo.de/preisvergleich/ProductCategory/3892F9682391-9682531.html Som sædvanlig anbefaler jeg en Xoro i den billige ende og en VU+ i den dyre ende. Flemming
Redigeret af fltk - 09-Oktober-2021 kl. 20:53 |
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
Planck
Ny bruger Oprettet: 08-Oktober-2021 Sted: Vordingborg Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
God morgen Jeg takker alle der har været med til at løse mit problem, og jeg tror nu jeg finder en løsning,tak Finn |
||||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |