recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee HBO på smart tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee HBO på smart tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
davorgekko Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Maj-2009
Sted: Gentofte, DK
Status: Offline
Point: 229
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér davorgekko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee HBO på smart tv
    Sendt: 14-Januar-2016 kl. 20:05
Hejsa!

Jeg har netop fået YouSee kabel-tv med HBO. 
Jeg har ingen boks, og da jeg bestilte, var jeg derfor interesseret i at høre, hvilke muligheder jeg havde for at se HBO på mit tv (et Samsung UE65JU7005). 

Jeg sagde specifikt til fyren fra YouSee at jeg ikke var interesseret i AirPlay eller chromecast, da jeg ikke er særlig imponeret over kvaliteten her. Så fik jeg at vide, at jeg ville kunne se HBO igennem tv'ets HBO app. Det var jeg lidt skeptisk overfor (for jeg mente at have læst, at det ikke var muligt), men han holdt fast - sagde noget om, at man først skulle aktivere sig på nettet - og at det her efter ville virke. 
Han sagde, at det var det, han selv gjorde derhjemme. 
Her til aften har jeg så forsøgt at gøre det - og jeg kan ikke lige se, det kan lade sig gøre?

Var han full of crap? Eller er der en hemmelig måde, man kan gøre det på?

På nette kan jeg se, at der tidligere har været en Samsung YouSee app, men den kan jeg ikke finde mere? Er den lukket ned igen?

Håber nogen kan hjælpe mig! :-) 

På forhånd tusind tak!

Mvh. Davor

Redigeret af davorgekko - 14-Januar-2016 kl. 20:06
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2016 kl. 20:18

Hvis HBO abonnenter er via You See, kan det IKKE bruges på TVet, men kun via deres + box eller på film.You See.dk.
Det er et svar på samme spørgsmål stillet på You See forum.

Redigeret af Radiomanden - 14-Januar-2016 kl. 20:22
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2016 kl. 20:36
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Hvis HBO abonnenter er via You See, kan det IKKE bruges på TVet, men kun via deres + box eller på film.You See.dk.
Det er et svar på samme spørgsmål stillet på You See forum.

Jeg ændrede min hastighed på mit bredbånd, og fik så de tre måneder HBO med. Og på mit ATV 4, kan jeg logge ind, og se det herpå. Så det er ikke kun på deres eget.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2016 kl. 20:50

Det er vel så med deres App og Air Play.? Det er da så også via deres eget.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2016 kl. 20:55
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det er vel så med deres App og Air Play.? Det er da så også via deres eget.?
Det er HBO´s app, ikke Yousee´s.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér davorgekko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2016 kl. 21:56
Spændende! Logger du bare ind med dit YouSee login?
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2016 kl. 22:02
Ja, bare e-mail og kode fra yousee til HBO
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér davorgekko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2016 kl. 22:09
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Ja, bare e-mail og kode fra yousee til HBO
Bare så jeg er sikker på, at jeg forstår:
Mit YouSee login er en 9 cifret talrække og et password, som de har genreret. 

Var det det, du loggede ind med? Eller ændrede du det til en email adresse på MitYouSee?

Gjorde du noget for at aktivere enheden i øvrigt?

Tusind tak! :-)
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2016 kl. 22:24
Jeg har haft yousee bredbånd længe, så jeg har ændret fra den 9 cifrede kode, så jeg logger på med en e-mail, og en kode som jeg selv har lavet. Så alt i alt, så er det mit yousee log in jeg bruger.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2016 kl. 22:25
jeg gjorde ikke noget, for at aktivere.
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu