recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee HD pakke stiger fra 49 til 79/mdr
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYousee HD pakke stiger fra 49 til 79/mdr

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2009 kl. 01:36

Oprindeligt skrevet af MeLViS MeLViS skrev:

.... Kommer kun til at savne Thevoice.

Nå der er du.... jeg havde godt hørt at The Voice havde en seer...

arrhhh, kunne ikke lade være... just for the fun of it...

Til top
huiron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Januar-2008
Point: 308
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2009 kl. 08:05
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Oprindeligt skrevet af huiron huiron skrev:

de skulle tage og lave mindre pakker eller endnu bedre, lave så vi vælger kanaler 1 ad gangen.

Hvad vil du helst? Betale f.eks. 39,- pr. kanal eller få 5 kanaler for 79,-?

Problemet er, at hvis du skal kunne købe kanalerne enkeltvis, så kommer de til at koste væsentlig mere pr. stk., og du ender med at betale mere for de kanaler du vil se (for du forventer da ikke, at de både vil udbyde dem til 39,- pr. kanal og samtidig beholde prisen på 79,- for 5, vel?).

Ønsker du bare at se 2 af de 5 kanaler, så ender du med at betale mere end du gør pt. for 5...

(priserne i mit eksempel er fiktive, men nok ikke urealistiske).

Jeg kan sagtens se din pointe, men vil påstå at det ikke er på grund af tekniske vanskeligheder hvis priserne ville være tæt på dit gæt. Det er logisk nok at give en lille rabat ved køb af pakker, men umiddelbart ville jeg mener at rent teknisk kan det højst blive 10% dyrere ved at levere dem per kanal frem for pakkevis. Ellers skal deres edb system vist opgraderes ( jeg vil faktisk godt hjælpe dem)

Redigeret af huiron - 23-Maj-2009 kl. 08:06
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4804
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2009 kl. 09:53
Det er ikke det tekniske, der er spørgsmålet, det er det økonomiske...

Ved at bundle dem i pakker, så får du et "garanteret" minimumsantal af betalende kunder, der trækkes af de mere interessante kanaler i pakken, og dermed kan du prissætte din kanal billigere.

Når du ikke på denne måde har en "bærende" kanal, så må du nødvendigvis prissætte din kanal væsentligt højere end hvis den er en del af en pakke, da du ikke på samme måde løber med på en bølge.

Tag f.eks. ViaSkvat. De kan prissætte TV3puls til f.eks. (igen: fiktive tal) 5,- pr. husstand, hvis den bundles med TV3 (25,-) og 3+ (15,-) til en samlet pris på 45,- for de tre kanaler.

Hvis de skal sælges individuelt, så kan prisen nemt blive 35,- for TV3, 20,- for 3+ og 10,- for 3puls til en samlet pris på 65,- for de tre kanaler, eller 55,- for de to hovedkanaler - 10,- dyrere end du nu betaler for at få alle tre.

Det er på ingen måde et urealistisk scenarie...

Redigeret af HeartWare - 23-Maj-2009 kl. 15:54
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
bulk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Point: 976
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2009 kl. 11:14
Oprindeligt skrevet af bulk bulk skrev:

Den har kostet 79 kr i et stykke tid nu.

Men har du oprettet den, da den kostede 49,- kr .  Så stiger den ikke for dit vedkommende

Det må jeg så sande, det ikke passer mere.  Posten lige har været her med en rudekuvert fra yousee..

Der står at min pris 49 kr, vil stige til 79 kr fra 1 juli.

De skriver osse der er mulighed for alle HD kanalerne ... inc. canal+ sport HD canal+ film HD ... så ialt 10 kanaler med HD til en 229 kr pr mdr.

Redigeret af bulk - 23-Maj-2009 kl. 11:15
Til top
bulk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2009 kl. 11:25

.

Redigeret af bulk - 23-Maj-2009 kl. 11:34
Til top
SandSand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Valby
Point: 525
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2009 kl. 13:18

Men har du oprettet den, da den kostede 49,- kr .  Så stiger den ikke for dit vedkommende

Det må jeg så sande, det ikke passer mere.  Posten lige har været her med en rudekuvert fra yousee..

De skriver osse der er mulighed for alle HD kanalerne ... inc. canal+ sport HD canal+ film HD ... så ialt 10 kanaler med HD til en 229 kr pr mdr.

Jeg går ud fra jeg har misforstået dette. Men som jeg forstår dig vil man så kunne få canal+ HD og canal+ sport HD, med i HD pakken til 79 kr. ?
Til top
bulk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2009 kl. 14:00
Oprindeligt skrevet af SandSand SandSand skrev:

Jeg går ud fra jeg har misforstået dette. Men som jeg forstår dig vil man så kunne få canal+ HD og canal+ sport HD, med i HD pakken til 79 kr. ?

Så har du misforstået det.    Jeg skrev altså 229 kr !  for alle HD kanalerne som osse er inc. canal+ HD film , canal+ SPORT HD .    Så der på blive 2 forskellige HD pakker pr 1 juli  en til 79 kr , og så den omtalte til 229 kr.

Hvis man har den til 79 kr, så for man de der er , pånær !  canal+ kanalerne såsom dem i HD.. som jo selvsagt koster en del mere pr mdr.

Til top
ht204 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-December-2007
Point: 54
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2009 kl. 22:31
bye bye hd pakke...yousee/tdc svindleren har endnu engang lavet en svinestreg.

Redigeret af ht204 - 23-Maj-2009 kl. 22:32
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8645
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2009 kl. 14:27
Nu er det jo længe siden at prisen steg, og antallet af kanaler er da også steget ifht. da den startede med de 49,-
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2011 kl. 15:28
HD-pakken kostede tidligere 79 kr./md + kort 30 kr./md., alt 109 kr./md.
Nu er prisen 99 kr./md., og har man ikke kort i forvejen, kan det fås for en engangsudgift til 100 kr.

Selv har jeg Grundpakken. Jeg havde 4 HD-kanaler som Favorit-kanaler til 48 kr./md + kort 30 kr./md.  Da Favorit blev til Ekstrakanaler, steg mine 4 HD-kanaler til 80 kr. Jeg valgte derfor pr. 1. okt. at abonnere på HD-pakken, og med den får jeg 10 HD-kanaler (inklusive de 4 jeg havde valgt som Favorit).
Mit alternativ er at vælge Fuldpakken, men den er for mit vedkommende 268 kr. dyrere pr. måned end Grundpakken - og så står jeg endda uden nogle af de kanaler jeg gerne vil have.

Rettelse: Indlægget er ved et fejl placeret i helt forkerte tråd. Beklager.
Vilhelm

Redigeret af Vilhelm - 26-Oktober-2011 kl. 17:21
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2011 kl. 15:43
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Nu er det jo længe siden at prisen steg, og antallet af kanaler er da også steget ifht. da den startede med de 49,-

Tidligere var HD-kanalerne i Fuldpakken (Eurosport 1 + 2 HD og TV 2 HD) såkaldte bonuskanaler som man fik adgang til med YouSee Kort.  Nu er der snart 15 frie HD-kanaler.

Rettelse: indlæg lavet ved en fejltagelse. Beklager.  Og så var det TV 2 Film der var bonuskanal...
Vilhelm

Redigeret af Vilhelm - 26-Oktober-2011 kl. 18:07
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2011 kl. 15:48
Oprindeligt skrevet af Vilhelm Vilhelm skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Tidligere var HD-kanalerne i Fuldpakken (Eurosport 1 + 2 HD og TV 2 HD) såkaldte bonuskanaler som man fik adgang til med YouSee Kort.  Nu er der snart 15 frie HD-kanaler.
Jeg er ikke helt med. Du kommenterer indlæg, der er mere end to år gammelt. Hvorfor?
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu